בפגישה שנערכה בין ראשי איגוד הפרסום לדרור שטרום, הוברר לפרסומאים, על ידי מחבר הדו"ח, כי מספרי העמלות שהתפרסמו כוללים גם הנחות שהזכיינים נותנים ללקוחות ישירות ולא משולמים לפרסומאים.
עוד הובהר בפגישה כי הנתונים שהתפרסמו לכל אורך התקופה האחרונה אינם מתייחסים לעמלות כי אם כוללים גם הנחות המוקנות למפרסמים ואינן משולמות לפרסומאים.
הבהרה זו, המבוססת על ערעור הפרסומאים לגבי מספרי העמלות שפורסמו ונוסחה ע"י עו"ד שטרום, עורך הדו"ח, מאשרת את טענת הפרסומאים כי המספרים שהוזכרו עד כה אינם ריאליים.
"אין עמלות ממוצעות של 28% -30% בטלוויזיה", טוען יאיר גלר יו"ר איגוד חברות הפרסום "וכנראה שהכללת הנחות במספרים שציין שטרום בדו"ח שלו הן שיצרו את המספרים שפורסמו".
ראשי איגוד חברות הפרסום גם ציינו בסיפוק את תובנתה של נורית דבוש, יו"ר הרשות השנייה ששבה והכריזה כי היא מתנגדת לכל סוג של חקיקה בנושא העמלות.
בפגישה התריעו נציגי הפרסומאים בפני הרשות השנייה שלא לקבל כל המלצה של שטרום בנושא "רגולציית יתר" על הזכיינים בנושא העמלות, דבר שיפגע בהתנהלות המסחרית התחרותית והמאוזנת המתקיימת היום.
בפגישה השתתפו מצד הפרסומאים – יאיר גלר יו"ר האיגוד, אייל חומסקי, גיל סמסונוב ויגאל בראון, מנכ"ל האיגוד.