יאיר רוזן מונה כמנכ"ל
קבוצת ברימאג, המייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. רוזן ייכנס לתפקידו
החדש בתחילת חודש ינואר 2022. רוזן שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל חברת BSH
ישראל,
מתאגיד BSH הגלובלי, המחזיקה במותגים כמו: בוש, סימנס,
קונסטרוקטה ועוד.
את דרכו המקצועית בענף
החשמל, החל רוזן בשנת 2006 בתוך קונצרן BSH לאחר לימודיו,
שם צמח והתקדם במגוון תפקידי מפתח בישראל ובגרמניה, בין היתר כמנהל פיתוח עסקי באזור
אירופה, סמנכ"ל השיווק של BSH בישראל ובשנת 2016 מונה כמנכ"ל BSH
ישראל.
רוזן, 44, בוגר BA
במנהל עסקים ושיווק מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, הינו בעל נסיון עשיר במוצרי צריכה
וניהול מערכות. במהלך כהונתו כמנכ"ל BSH
ישראל, החברה הגיעה להישגי שיא בתוצאות ובנתחי שוק, עברה מהפכת שירות דיגיטלית,
נכנסה לקטגוריות חדשות בהן לא פעלה בעבר וכן זכתה ב-Brand Award
האירופאי של בוש העולמית, מבין כל מדינות אירופה.
לדברי יאיר רוזן:
"אני נרגש להצטרף בתפקיד המנכ"ל לחברת ברימאג, המייבאת ומשווקת מותגים
בינלאומיים מובילים. אני מאמין שביחד נצליח להמשיך ולהוביל את החברה לצמיחה, בעיקר
בתקופה בה שוק מוצרי החשמל נמצא במהפכה".
קבוצת ברימאג מייבאת
ומשווקת מותגי חשמל בינלאומיים מובילים, ביניהם: LG, BEKO, דלונגי,
קנווד, בראון, בייביליס, ועוד. לאחרונה הקימה קבוצת ברימאג את רשת מוצרי החשמל
והאלקטרוניקה מטרו, המונה כיום כ- 16 סניפים ברחבי הארץ.
החברה הציגה את תוצאות
הרבעון האחרון עם הכנסות שהסתכמו בכ-120.6 מיליון ש"ח, גידול של כ-5.5% ביחס
לרבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-26.4% ברווח הגולמי ברבעון שהסתכם לסך של כ-35.5
מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-28.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. כמו
כן רשמה החברה עליה של כ- 24% ברווח התפעולי ברבעון שהסתכם לסך של כ-12.4 מיליון
ש"ח, לעומת כ-10 מיליון ש"ח ברבעון המקביל
אשתקד והציגה גידול של
כ-37.9% ברווח הנקי ברבעון שהסתכם בסך של 13.1 מיליון ש"ח לעומת 9.5 מיליון
ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.