יבואנית GROHE מציגה שירות לקוחות ב- WhatsApp

שליחת מסרון קצר לשירות הלקוחות של חברת "אורגל" באמצעות האפליקציה הפופולרית WhatsApp תזכה את הלקוחות במענה מהיר ואפילו ונעים. השירות החדש פותח כדי לשפר את מתן השירות של חברת "אורגל" במסגרת מימוש תעודת האחריות למוצר. זהו כנראה אחד מהיישומים הראשונים של האפליקציה למטרה זו בישראל.



בפניה ללקוחות החברה נכתב כי "לעיתים הטיפול כולו ואפילו תיאום של מועד הגעת טכנאי, יבוצע בהתכתבות איתנו דרך הוואצאפ, כך שלא תצטרכו לאבד זמן יקר לטובת תיקון התקלה".


בתמנה, דוגמה אמיתית של לקוחות שכבר מימשו את האחריות וקיבלו שירות מלא דרך הוואטסאפ.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים