רשת cafe cafe תשווק מעתה בסניפיה בארץ ובחו"ל אך ורק קפה אורגני,ידידותי לסביבה אשר גדל בגידול צל ובתנאי סחר הוגן. במקביל יוצאת הרשת בקמפיין גרילה בכל רחבי הארץ. סכום ההשקעה בתהליך: 2 מיליון שקל. cafe cafe היא הרשת הראשונה בישראל אשר תשווק אך ורק קפה "ירוק" בכל סניפיה. הקפה "הירוק" נקרא כך משום 3 סיבות עיקריות ומשמעותיות: גדל בתנאי סחר הוגן ללא העסקת ילדים במדינות העולם השלישי תחת פיקוח האו"ם; פולי הקפה אורגניים, אינם מרוססים בחומרי הדברה, גדלים בצל והחומרים אינם מזיקים לעצים, לחיות ולמים סביב המטעים באותן מדינות. הביקוש למוצרים אורגניים בארץ ובעולם הולך וגדל מידי שנה . רשת cafe cafe שמה לה למטרה להפוך את הקפה בישראל ל"ירוק"- עשיר בטעמו, נגיש לכלל הקהל ולכן גם מחירו לא יעלה. איש העסקים רונן נימני בעלי הרשת מציין: "אנו רואים עצמנו כמובילים בשוק בתי הקפה בישראל, כעת לקחנו על עצמנו להוביל את המגמה הבינלאומית הירוקה בתחום זה. מעבר למטרה הנעלה של תנאי סחר הוגן ומעבר להיותו אורגני- תרכובת הקפה החדשה שומרת על טעמו המשובח והאיכותי כשהיה. עם זאת מחיר הקפה לא יעלה" היתרונות הבריאותיים של הקפה האורגאני ברורים – קפה הגדל בטבע ללא הדברה וטיפולים כימיים, הוא בריא יותר מקפה רגיל ונטול רעלים. בנוסף, פולי הקפה גדלים בבתי גידול טבעיים, בין עצי יערות הגשם ולא בשטחי גידול ייעודים וכך – נמנעת כריתת עצים, הכחדת יערות המשמשים כבתי גידול לבעלי חיים. ברמת התרומה לאנושות ולקהילה – הקפה גדל, מיוצר ונסחר בדרך הוגנת ללא ניצול והעסקת ילדים. אבינועם בן מוחה מנכ"ל הרשת מציין: "נדרשו לנו כ- 4 חודשים של ניסיונות ומבחני טעימה עד שהצלחנו להגיע לנוסחא המנצחת שבה הקפה האורגני- טעמו נותר איכותי ועשיר כשהיה וגם מחירו לצרכן ולזכיין לא השתנה". עוד מוסיף בן מוחה: "מכירת הקפה האורגני מהווה מבחינתנו כשליחות, ואני צופה שעסקים נוספים בארץ ילכו בעקבותינו". הקפה האורגני מוחדר לרשת בימים אלו בכל הסניפים בארץ ובעולם ויהיה הקפה היחידי שישווק ברשת, מחיר הקפה לצרכן לא ישתנה. במקביל תצא הרשת בקמפיין גרילה ברחבי הארץ אשר יכלול – אבזור עצים וגינות ציבוריות ברחבי הארץ, חלוקת עציצים ללקוחות הקפה וכו'. כמו כן אבזרי הקפה- הכוסות, שקיות הסוכר, הנשאים וכדומה- ישתנו לירוקים. בנוסף, בימים אלה רשת "קפה קפה" ו- "דיינרס" של חברת Cal יוצאות במבצע משותף: 25% הנחה על כל התפריט. שיתוף הפעולה נועד להמשיך ולטפח את הלקוחות של חברת האשראי ושל רשת הקפה גם יחד. רונן נימני: "שיתוף הפעולה בין קפה קפה לבין Cal בא להטיב עם לקוחותינו הקבועים ולפנות לקהלים פוטנציאליים חדשים, אשר יוכלו ליהנות מחוויית המותג 'קפה קפה'". המבצע יחל ב-18.9.08 וייתמך בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ – 700 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס LEO BURNET. הקמפיין יעלה לאוויר בערוצים 2, 10 ו- 24 בכיכובו של דונובן.