ידידותי לסביבה: cafe cafe תשווק מעתה קפה "ירוק" בכל סניפיה


רשת cafe cafe תשווק מעתה בסניפיה בארץ ובחו"ל אך ורק קפה אורגני,ידידותי לסביבה אשר גדל בגידול צל ובתנאי סחר הוגן. במקביל יוצאת הרשת בקמפיין גרילה בכל רחבי הארץ. סכום ההשקעה בתהליך: 2 מיליון שקל.



cafe cafe היא הרשת הראשונה בישראל אשר תשווק אך ורק קפה "ירוק" בכל סניפיה.



הקפה "הירוק" נקרא כך משום 3 סיבות עיקריות ומשמעותיות: גדל בתנאי סחר הוגן ללא העסקת ילדים במדינות העולם השלישי תחת פיקוח האו"ם; פולי הקפה אורגניים, אינם מרוססים בחומרי הדברה, גדלים בצל


והחומרים אינם מזיקים לעצים, לחיות ולמים סביב המטעים באותן מדינות.



הביקוש למוצרים אורגניים בארץ ובעולם הולך וגדל מידי שנה . רשת cafe cafe שמה לה למטרה להפוך את הקפה בישראל ל"ירוק"- עשיר בטעמו, נגיש לכלל הקהל ולכן גם מחירו לא יעלה.



איש העסקים רונן נימני בעלי הרשת מציין: "אנו רואים עצמנו כמובילים בשוק בתי הקפה בישראל, כעת לקחנו על עצמנו להוביל את המגמה הבינלאומית הירוקה בתחום זה. מעבר למטרה הנעלה של תנאי סחר הוגן ומעבר להיותו אורגני- תרכובת הקפה החדשה שומרת על טעמו המשובח והאיכותי כשהיה. עם זאת מחיר הקפה לא יעלה"



היתרונות הבריאותיים של הקפה האורגאני ברורים – קפה הגדל בטבע ללא הדברה וטיפולים כימיים, הוא בריא יותר מקפה רגיל ונטול רעלים. בנוסף, פולי הקפה גדלים בבתי גידול טבעיים, בין עצי יערות הגשם ולא בשטחי גידול ייעודים וכך – נמנעת כריתת עצים, הכחדת יערות המשמשים כבתי גידול לבעלי חיים. ברמת התרומה לאנושות ולקהילה – הקפה גדל, מיוצר ונסחר בדרך הוגנת ללא ניצול והעסקת ילדים.



אבינועם בן מוחה מנכ"ל הרשת מציין: "נדרשו לנו כ- 4 חודשים של ניסיונות ומבחני טעימה עד שהצלחנו להגיע לנוסחא המנצחת שבה הקפה האורגני- טעמו נותר איכותי ועשיר כשהיה וגם מחירו לצרכן ולזכיין לא השתנה". עוד מוסיף בן מוחה: "מכירת הקפה האורגני מהווה מבחינתנו כשליחות, ואני צופה שעסקים נוספים בארץ ילכו בעקבותינו".



הקפה האורגני מוחדר לרשת בימים אלו בכל הסניפים בארץ ובעולם ויהיה הקפה היחידי שישווק ברשת, מחיר הקפה לצרכן לא ישתנה.



במקביל תצא הרשת בקמפיין גרילה ברחבי הארץ אשר יכלול – אבזור עצים וגינות ציבוריות ברחבי הארץ, חלוקת עציצים ללקוחות הקפה וכו'. כמו כן אבזרי הקפה- הכוסות, שקיות הסוכר, הנשאים וכדומה- ישתנו לירוקים.



בנוסף, בימים אלה רשת "קפה קפה" ו- "דיינרס" של חברת Cal יוצאות במבצע משותף:


25% הנחה על כל התפריט.



שיתוף הפעולה נועד להמשיך ולטפח את הלקוחות של חברת האשראי ושל רשת הקפה גם


יחד.



רונן נימני: "שיתוף הפעולה בין קפה קפה לבין Cal בא להטיב עם לקוחותינו הקבועים ולפנות


לקהלים פוטנציאליים חדשים, אשר יוכלו ליהנות מחוויית המותג 'קפה קפה'".



המבצע יחל ב-18.9.08 וייתמך בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ – 700 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס LEO BURNET. הקמפיין יעלה לאוויר בערוצים 2, 10 ו- 24


בכיכובו של דונובן.


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח