יוניליוור ישראל יוצאת לראשונה מזה 3 שנים, במהלך השקה מחודש לסדרת מוצרי טיפוח השיער "פינוק"




יוניליוור ישראל יוצאת, לראשונה מזה 3 שנים, במהלך השקה מחודש לסדרת מוצרי טיפוח השיער "פינוק". המהלך ילווה בקמפיין נרחב וייחודי, בהשקעה של כ- 7 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון וחברת הקד"מ טרגט מרקט, אשר יכלול: סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ופעילות קידום מכירות, תחת המסר: "פינוק החדש עם הניחוח המוכר והאהוב שנשאר לאורך זמן".



מיוניליוור ישראל נמסר כי הקמפיין החדש יביא שפה שונה וחדשה לתחום טיפוח השיער, ויפנה לכלל המשפחה (ולאו דווקא לנשים בלבד).



מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח, יוניליוור ישראל אמר היום כי "יוניליוור ישראל רואה בהשקה המחודשת של סדרת פינוק, הזדמנות למינוף מובילותו של המותג בתחום טיפוח השיער. במשך עשרות השנים בהם קיים פינוק, שמר המותג על יציבות ומובילות, בשוק רווי מתחרים. נתח השוק הגבוה של פינוק נשמר גם בזמנים בהם לא קיבל המותג תמיכה תקשורתית, עובדה המעידה על הקשר של פינוק עם הצרכן".



מהחברה נמסר כי "סדרת פינוק החדשה כוללת 16 מוצרי שמפו ומרכך למגוון סוגי השיער, באריזות חדשות ומעוצבות ובפורמולציה חדשה. במסגרת המהלך אף יושק לוגו חדש, רענן ומלא תנועה למותג הוותיק".



עוד נמסר כי "ההשקה המחודשת של סדרת פינוק מהווה אחת ההשקות המרכזיות ביותר של יוניליוור לשנת 2007, ואנו צופים כי ההשקה תהפוך את יוניליוור לדומיננטית מאד בשוק השמפו".



רותי סלומון, מנהלת שיווק קטגוריית טיפוח אישי, יוניליוור ישראל אמרה כי "פינוק הוא מותג ישראלי מוביל, המשווק כ- 30 שנה. אנו רואים את כלל המשפחה כקהל היעד המרכזי של המותג, ומשכך, התאמנו את מגוון המוצרים לכל בני המשפחה: נשים, גברים וילדים כאחד, תוך מתן פתרונות ייחודיים לסוגי שיער שונים."



"ממחקרים שערכנו", מוסיפה סלומון, "עולה כי אחת החוזקות המרכזיות של פינוק הוא הניחוח הייחודי המזוהה עם הסדרה. לפיכך, שמרנו בפיתוח הפורמולציות החדשות על הניחוח האהוב, ואף חיזקנו אותו."



שוק השמפו בישראל



על בסיס נתוני נילסן (אוקטובר 2006) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) נאמד בכ-1 מיליארד ₪ בשנה.



תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח (40%). ונאמד בכ-340 מיליון ₪ בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (20%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).



שוק השמפו בישראל הוא מהרוויים והמרתקים – מדובר בשוק שאחוז החדירה שלו עומד על כ- 86%, השוק מונה למעלה מ- 60 מותגים המתמודדים על נתח שוק ותשומת לב הצרכנים.



מותג פינוק הוא ממותגי הטיפוח הותיקים ביותר בארץ, והושק לפני כ- 30 שנה. פינוק הוא המותג השני בגודלו בישראל בתחום טיפוח השיער ומחזיק בנתח שוק של 14% (נתוני איי.סי נילסן, כמותי, אוקטובר 2006), מספר 4 בנתונים כספיים עם נתח שוק של 10% (נתוני איי.סי נילסן, כספי, אוקטובר 2006).



השחקנים העיקריים בשוק השמפו – נתוני שוק:




נתונים כמותיים


הוואי – 18%, פינוק – 14%, פאנטן – 9%, קרליין 10 – 9%, הד אנד שולדרס – 7%, הרבל אסנס – 4%, דאב – 4%, אחרים – 35%


*(AC Nielsen – אוקטובר 2006, חצי שנתי)



נתונים כספיים


פאנטן – 16%, הד אנד שולדרס – 14%, הוואי – 13%, פינוק – 10%, קרליין 10 – 7%, הרבל אסנס – 6%, דאב – 6%, אחרים – 28%


*(AC Nielsen – אוקטובר 2006, חצי שנתי)

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר