יוניליוור משיקה סדרת מרגרינות חדשה תחת המותג "מזולה" בהשקעה של למעלה מ- 10 מיליון₪
לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "כל השינויים הנעשים לאחרונה ביוניליוור בהשראת חזון ה'ויטליטי' (חיוניות) של יוניליוור העולמית, נעשים מתוך מטרה אחת: לספק מזון בריא יותר, טעים יותר והמותאם להמלצות העדכניות של משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי."
יוניליוור ישראל משיקה סדרה של מרגרינות ב- 5 טעמים תחת המותג מזולה. לטענת יונילוור הנוסחה החדשה תסייע בשמירה על בריאות הלב, באמצעות הרכב מאוזן של חומצות שומן, שהינן חיוניות לגוף, אך היות והגוף אינו מייצרן לבד חיוני להשיגן באמצעות מזון.
השקת סדרת מזולה החדשה תלווה במסע פרסום נרחב בהשקעה של כ- 4 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. מסע הפרסום יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות קידום מכירות ופעילות בנקודות המכירה.
לדברי יוניליוור הנוסחה החדשה של מזולה פותחה במיוחד כדי לסייע לאנשים להגיע לרמת הצריכה המומלצת של חומצות שומן ושל ויטמינים E, A ו-D.
על שוק המרגרינות
בישראל, שוק המרגרינות, מגלגל מחזור של כ- 100 מיליון ₪ ונמצא בעליה של 4.6% לעומת השנה החולפת.
יוניליוור ישראל מחזיקה בנתח שוק של 82% משוק המרגרינות בישראל, על פי החלוקה הבאה: בלו בנד 57% ומזולה 25% . מתחרים עיקריים: אוליביה 10% ועץ הזית 6% (נילסן נתונים כספיים פברואר 2005)
המותג מזולה הושק בישראל בשנת 1993.