יוניליוור משיקה מחדש ומרעננת את סדרת בלו בנד הותיקה



יונילוור משיקה מחדש את סדרת בלו בנד הותיקה.



במסגרת ההשקה המחודשת, שיפרה יוניליוור את הרכב כל מוצרי סדרת מרגרינות בלו בנד, והוציאה מהמרגרינות את כל חומצות שומן הטרנס. זאת תוך שמירה על הטעם המוכר והאהוב של מוצרי בלו בנד ועל איכותם הגבוהה. כמו כן, מכילה כעת סדרת בלו בנד גם שמן קנולה,שידוע ביתרונותיו הבריאותיים.



ההשקה המחודשת תכלול גם שינוי עיצובי במראה האריזות של בלו בנד. הגביעים העגולים המוכרים של בלו בנד למריחה הוחלפו בגביעים מלבניים, חדשניים ומעוצבים, קלים לשימוש ולאחסון (באותו משקל – 250 גר'). גם אריזות בלו בנד לבישול ואפיה עוצבו מחדש ונייר העטיפה הוחלף לנייר איכותי יותר המשפר את השמירה על איכות המוצר.



במהלך החודשים הקרובים מתוכננת פעילות לתמיכה פרסומית במהלך זה, שתכלול קמפיין טלויזיה ועיתונות , תחת הסיסמא : "המרגרינה שלך באריזה חדשה". במהלך זה יושקעו כ- 5 מיליון ₪.



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "בלו בנד הינו מותג המרגרינה הותיק והמצליח ביותר בישראל. מטרת מהלך ההשקה המחודשת הינה מצד אחד לשפר את הרכב המרגרינה ולהוציא את שומן הטרנס ומצד שני לרענן ולחדש את המותג, תוך שמירה על הזהות ועל סימני ההיכר של המותג בעיני הצרכן הישראלי, שהינם: לוגו בלו בנד הפס הכחול והצבעוניות המוכרת של אריזות בלו בנד. מדובר במהלך אשר תואם לערכי הויטליטי של יוניליוור ולמגמת המעבר למזון בעל ערכים טובים יותר".





מרגרינת בלו בנד הושקה לראשונה בשנת 1938 , בימים בהם מרגרינה היתה מצרך יקר, ובארץ אכלו בעיקר חמאה זולה שיובאה מארצות הבלטיות ומאוסטרליה.



למרגרינה החדשה קראו בלו-בנד (BLUE BAND – סרט כחול), הידע לייצור והסמל המסחרי נרכשו מחברת בת של יוניליוור והחזון הגדול על מרגרינה ישראלית יצא לדרך.



לאורך השנים, ביססה בלו בנד את מעמדה, וכיום השם בלו בנד הינו שם נרדף למרגרינה. כיום בלו בנד היא המרגרינה הנמכרת ביותר בישראל, עם נתח שוק של 54.7% (איי.סי. נילסן, מדד שנתי כספי, ספטמבר 2005).



שוק המרגרינות בישראל מוערך בכ- 106 מיליון ₪ בשנה (אי.סי נילסן, כספי, ספטמבר 2005) עם שיעור צמיחה של 8.5% בשנה. מותגי המרגרינה של יוניליוור מובילים את שוק המרגרינות – בלו בנד עם 54.7% נתח שוק כספי ומזולה עם נתח שוק כספי של 24.4%. אחריהם עץ הזית (שמן) עם 12%, ואוליבייה ויקול (תנובה) עם 7.7.



שוק המרגרינות נחלק לשני תחומים עיקריים: שוק החבילות המיועד בעיקרו לאפייה, בישול וטיגון (56%) ושוק הגביעים המיועד בעיקרו למריחה (44%).


מותגי בלו בנד (בלו בנד, מחמאה, גולדבנד) מהווים – 85% משוק החבילות (איי.סי נילסן, כספי, ספטמבר 2005).

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר