יונתן פייטרה (37), מונה בימים אלה, למנהל השיווק של חברת אס.סי. ג'ונסון ישראל, המייבאת ומשווקת את מותגי: דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי וגודרס.
יונתן פייטרה, בעל תואר שני במנהל עסקים M.B.A עם התמחות ביזמות וחדשנות ותואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.
פייטרה שימש בשנתיים האחרונות כמנהל השיווק של קבוצת טורנדו. לפני כן, שימש בחברת יוניליוור כמנהל קטגוריה של מספר מותגים גלובליים, לרבות המותג DOVE ובחברת אסם כמנהל מותג, במסגרת זו ניהל מותגים מובילים וטיפל בתהליכי פיתוח וייצור של מוצרים חדשים, ביניהם המוצר 'קמח שמרים'. את תפקידו הראשון החל בקוקה קולה כאנליסט במחלקת השיווק הבינלאומית.
לדברי דיקלה אביאני מנכ"ל אס. סי. ג'ונסון ישראל: "יונתן פייטרה מביא עמו יכולות ניהוליות ואסטרטגיות מעשיות. ניסיונו העשיר בעולם מוצרי הצריכה, יחזק את מעמדה של חברת אס. סי. ג'ונסון ישראל והוא יפעל להרחבת פעילותה בשוק המקומי.
חברת אס. סי. ג'ונסון ישראל בע"מ, המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985.