במחקר שעשה ענף התמרוקים בשיתוף מכון היצוא לקראת כנס התמרוקים השנתי עולה כי שוק הקוסמטיקה העולמי במגלגל 50 מיליארד דולר ובכל שנה מושקים בממוצע כ- 65 אלף מוצרים חדשים. לדברי ליאור לוי, מנכ"ל ביסקול ויו"ר ענף הקוסמטיקה בהתאחדות התעשיינים ומכון היצוא: "בשנת 2007 יגדל יצוא ענף הקוסמטיקה ב- 8% ויסתכם ב כ- 250 מיליון דולר, מול כ 230 מיליון השנה". לדבריו, ענף התמרוקים במכון היצוא מתכנן להתמקד בשנת 2007 במזרח אירופה על מנת להגדיל את יצוא הקוסמטיקה לשם.
שוק הקוסמטיקה בעולם מוערך בכ- 50 מיליארד דולר, תוך קצב גידול שנתי של כ- 9% לשנה בממוצע בשנים האחרונות. לדוגמא: בארה"ב מוערך שוק הקוסמטיקה ב- 8 מיליארדי דולרים ובמזרח אירופה מגיע שוק זה ליותר מ- 3 מיליארד דולר. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 הושקו בעולם כ- 58,000 מוצרים חדשים בתחום התמרוקים, ובשנת 2005 הושקו 68.657 מוצרים.
לוי המשמש גם יו"ר ענף התמרוקים במכון היצוא מסר, כי מכון היצוא מתכנן השנה להשקיע סכומים רבים בקידום מיתוג ענף הקוסמטיקה הישראלי בעולם. לדבריו "מטרת הכנס הינה לשמש במה מקצועית לדיון בסוגיות ובנושאים אקטואליים של הענף. מטרתנו היא להפוך את הכנס למוסד שנתי שבו ייטלו חלק מרצים בכירים מתחומי התעשייה, המסחר, האקדמיה ובעלי תפקידים בכירים מהענף בארץ ובעולם".
ב- 22 בינואר 2007 יתקיים הכנס הבינלאומי השנתי של ענף התמרוקים בישראל – "תמרוקים 2007- יופי פוגש מדע", במרכז הכנסים Avenue באיירפורט סיטי. בכנס יציגו בכירי תעשיית התמרוקים מהארץ ומהעולם מגמות וחידושים אחרונים בתחום. ענף התמרוקים בישראל מאגד בתוכו את 20 יצרני תמרוקים המובילים בארץ בהם חברים גם מפעלים מן המגזר הקיבוצי והממשלתי. הענף מגלגל בארץ 2.5 מיליארד שקלים והיצוא מוערך במיליארד שקלים נוספים.