יוצאים מכוננות ספיגה: מאחורי השקת הקמפיין ל-Airfryer XXL של פיליפס


יעל סונסינו, מנהלת השיווק של תחומי הבית בפיליפס ישראל, סיפרה ל- Allmarketing על תהליך פיתוח והשקת הקמפיין לקידום סיר הטיגון Philips Airfryer XXL


ממה הורכב הקמפיין ובאילו פלטפורמות הושק?







"הקמפיין הינו קמפיין דיגיטלי לרגל השקת הדור השלישי של מכשירי האיירפריי של פיליפס. האיירפריי מאפשר הכנת מגוון מאכלים קריספיים וטעימים עם עד 90% פחות שמן. הדגם שבמרכז ההשקה הינו חדש ולמעשה הוא האיירפריי הגדול ביותר של פיליפס עד כה עם קיבולת של 1.4 ליטר אשר יכולה להספיק לארוחה משפחתית. הקמפיין הושק לקראת חג החנוכה והיה לנו חשוב מאוד להדגיש כי יש פתרונות חלופיים לטיגון בשמן עמוק. כל מי שרוצה פתרון בריא יותר – אך לא פחות טעים – יכול ליהנות מאוד מהאיירפריי ולהיות מופתע מהתוצאה הטעימה. בסקר צרכנים שערכנו עם חברת רושינק מחקרים לקראת החג, מצאנו כי שלושה מכל ארבעה ישראלים היו אוכלים יותר לביבות וסופגניות אם אלו היו מכילות כמות קטנה יותר של שמן".







"האתגר שעמד בפנינו היה למצוא דרך יצירתית להעביר את המסר. בעולם בו קיים ריבוי מסרים במדיה הדיגיטלית, היה חשוב לנו מחד לייצר משהו בולט ומסקרן ומאידך להעביר את המסר שהטיגון בשמן הוא ארכאי וכעת יש פתרון טוב יותר ומתקדם לטיגון. משחק המילים הכפול עם הביטוי "כוננות הספיגה" אפשר לנו לייצר מסר מלא הומור עם ניחוח ישראלי שכל אחד יבין בקלות. המורכבות הגדולה ביותר בקמפיין הייתה העבודה על חליפות גלילי הנייר. אני מודה שהיה שלב שהנושא טרד את שנתי. רצינו שזה יהיה מצד אחד מאוד אותנטי – ללא אפקטים והתערבות של מחשב – ומצד שני אסתטי וברור. זה היה מאוד מאתגר ולמעשה, לקח לנו מספר סבבים עד שהגענו לתוצאה שרצינו. בנוסף, כל אדם שמטגן מכיר את התחושה הזו שצריך לספוג את השמן עם הנייר ולכן חשבנו שיש משהו בחליפות האלה שמעביר את המסר בצורה הומוריסטית ומעניינת שקל מאוד להתחבר אליה".






אילו גורמים נוספים היו מעורבים? עם מי שיתפת פעולה?







"על הקמפיין עבדנו בצמוד עם משרד הפרסום MC SAATCHI ובעיקר איש הקריאייטיב העומד בראשו, צור גולן. משלב הרעיון הראשוני ועד שלב הביצוע עברנו מספר גלגולים עד שהגענו לתוצאה שלפנינו. צור לא וויתר על אף פרט לאורך כל הדרך, היה מאוד שירותי וידע לבחור אנשי מקצוע מצוינים. בנוסף לחברת הפרסום, חברת בבושקה הפיקה את הסרטון וביימה אותו יעל אלרוד שנתנה את הטאצ' הייחודי שלה. כמובן שותפים מלאים לתהליך היו חברת אלקטרה, היבואנית הרשמית של מוצרי פיליפס בארץ".







מה הייתה עלות הקמפיין?







"כחצי מיליון שקלים".







מה הייתה מטרת הקמפיין?







"פיליפס השיקה מכשיר איירפריי חדש בגודל שמספיק לארוחה משפחתית. האיירפיי פועל בטכנולוגיית טורבו סטאר, פטנט ייחודי של פיליפס, אשר גורם לסרקוצליית אוויר מאוד מהירה המכינה מאכלים קריספיים באופן המדמה טיגון תוך שימוש בכמות שמן מזערית. במכשיר האיירפריי ניתן להכין מגוון רב של מאכלים: שניצלים, דגים, צ'יפס, אנטיפסטי, ממולאים ועוד. המכשיר מאוד אינטואיטיבי לשימוש, בעל צד דיגיטלי, טיימר ותוכניות מובנות. מסקר שערכנו השנה, מצאנו כי המנה האהובה ביותר על הישראלים הינה שניצל וצ'יפס עם 62% ו-65% אחוז בהתאמה. אך בנוסף לנתונים אלו אנו יודעים כי הישראלים, בדומה ליתר העולם, מעוניינים יותר ויותר לאמץ אורח חיים בריא ותזונה בריאה".







"לכן, הרעיון המרכזי היה להסביר שיש פתרון אמיתי ובריא לטיגון. פתרון שמתאים לכל המשפחה מבחינת גודל וכמות ומאפשר לאכול את אותו האוכל האהוב והמוכר בלי רגשות האשם. הרעיון היה לגרום לטיגון בשמן להראות ארכאי וקצת תלוש, בעוד שהדרך החדשה לטגן היא הדרך המתקדמת והנכונה ביותר".







"כאמא לתינוקת בת שנה וחצי, יוצא לי לא מעט להשתמש באיירפריי כדי להכין לה דברים טעימים ובריאים. אני בטוחה כי המוצר יאפשר להורים עסוקים לתת לילדיהם את מבוקשם בלי להתפשר על הבריאות והערכים התזונתיים. אנו יודעים היום מהסקר שערכנו כי 53% מהישראלים היו רוצים לדעת להכין מאכלים בריאים בקלות ו-28% היו רוצים לאכול מאכלים מטוגנים מבלי להרגיש רגשות אשם, והמכשיר שלנו נותן לזה פתרון באריזה יפה, נוחות שימוש מקסימלית וללא ויתור על הטעם".








אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח