חברת "מאיר", יבואנית "וולוו", משקיעה כחמישה מיליון שקלים בהשקת מכונית הדגל של המותג,
הוולוו S80 החדשה.
ההשקה כוללת קמפיין טלוויזיוני, קמפיין עיתונות, מודעות "טיזר" ואירוע חשיפה בגני התערוכה בתל אביב. הקמפיינים מנוהלים על ידי משרד הפרסום "מק'אן אריקסון".
אבנר קז, מנהל אגף וולוו:"הוולוו S80 החדשה מעמידה רף חדש בפני שאר יצרני הרכב בכל הקשור לבטיחות וליוקרה מוקפדת. בעקבות הצלחת הדגם היוצא אנו צופים כי נתח השוק של המכונית יישמר לאורך 2007 ואף יגדל".
הקמפיין הטלוויזיוני והעיתונאי מנוהלים על ידי משרד הפרסום "מק'אן אריקסון", ואירוע ההשקה על ידי חברת הקד"מ "סופרפוש".
הוולוו S80 החדשה היא מכונית הדגל של היצרן השוודי. הדגם היוצא של הרכב הוא הנמכר ביותר בישראל בסגמנט מכוניות היוקרה עם נתח שוק של כ-33%: על פי נתוני איגוד יבואני הרכב כמות המכוניות הכללית של הדגם שנמכרה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הכפילה עצמה ביחס לכמות השנתית (!) של 2005.
אבנר קז, מנהל אגף וולוו:"הוולוו S80 החדשה מעמידה רף חדש בפני שאר יצרני הרכב בכל הקשור לבטיחות וליוקרה מוקפדת. בעקבות הצלחת הדגם היוצא אנו צופים כי נתח השוק של הדגם יישמר לאורך 2007 ואף יגדל. זהו הדגם החשוב ביותר של המותג לתקופה הקרובה".