יורוקום בישראל משיקה פעילות תוכן שיווקי לרגל השקת Nokia E65 . במסגרת מיצוב המכשיר והפנייה לקהל יעד "גבוה", תציג פעילות שיווקית תחת המסרBusiness & Beauty" 2007 ": פרוייקט בו יוצגו 10 אנשי עסקים, מצטיינים מתחומים שונים כגון: שיווק, הייטק, משפטים, מסעדנות אינטרנט, ראיית חשבון.
במסגרת הפרויקט יוצגו 10 אנשי עסקים, מצטיינים מתחומים שונים כגון: שיווק, הייטק, משפטים, מסעדנות אינטרנט, ראיית חשבון ועוד כאשר המכנה המשותף בין כל אנשי ונשות העסקים שנבחרו זה שמעבר להיותם מצטיינים ומצליחנים הם גם…נראים ממש מעולה!
בין הנבחרים- אילן טוביהו משנה למנכ"ל רשת, אביב רפואה מייסד נטקס, אורי אדוני שותף JVP, גילי רון סמנכ"ל שיווק מטריקס, גיא ברעם- מנכ"ל פרסום ברעם סיגל פרוז'נסקי מנכ"ל סטודיו C ועוד. הנבחרת תוצג באתר משותף ליורוקום ולגלובס שהופק ע"י ארק אינטראקטיב, בו יוצג ראיון לא שגרתי על סגנון החיים של כל אחד מהנבחרים.
לדברי נועה לור כרמלי, סמנכ"לית השיווק של יורוקום Nokia "Nokia E65 הוא" +גם יפה וגם אופה…" מכשיר מעוצב, דק ויפהפה שמכיל בתוכו מגוון יכולות טכנולוגיות מתקדמות ביותר, ארק יחד עם גלובס הגיעו עם רעיון מקורי הממחיש את השילוב .ההיענות למיזם היתה גבוהה ואת התוצאה אפשר לראות באתר גלובס."
את הפרוייקט יזמה והפיקה ארק אינטראקטיב. תימור גורדון, המנכ"ל והשותף בארק מציין ש"כוחו של מותג מוביל כמו Nokia מאפשרת לנו ליצור תוכן ייעודי ולמתג אתו כתוכן שיווקי, בהלימה מוחלטת לערכי המותג ולתכונות הטלפון Nokia E65, המשלב בצורה יוצאת דופן טכנולוגיה ועיצוב. מרגע שהשמועה על הפרויקט התחילה להתרוצץ בעולם העסקים , קיבלנו בארק אינספור פניות ובקשות להכלל ברשימת הנבחרים הנוצצת".