קבוצת יורוקום– חברת פתרונות התקשורת, האלקטרוניקה ומוצרי הצריכה, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום המזגנים. החברה משיקה את פעילות יורוקום TCL ותחל לשווק את מזגני TCL מבית תאגיד האלקטרוניקה העולמי. לרגל ההשקה תצא החברה בקמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב G בכל אמצעי המדיה, בקריינות של השדרנית מירי נבו. הקמפיין יתמקד במסר "מרגישים את ההבדל באוויר".
היקף המהלך הפרסומי נאמד בכ-4 מ' ש"ח, והוא יכלול נוכחות בולטת של המותג החדש "יורוקום TCL" בכל אמצעי המדיה, כולל תשדירי חסות בטלוויזיה, תשדירי רדיו ארצי ואזורי, קמפיין דיגיטל רחב כולל וידאו באתרים מובילים, יוטיוב ופייסבוק, מעברונים במובייל, באנרים, קמפיין תוכן ועוד וכן פרסום בעיתונות ארצית.
מסקר שערכה החברה בקרב מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה, טרם כניסתה לשוק המזגנים, עלה כי כ- 30% מוטרדים מנושא איכות האוויר אותו הם נושמים וכי 65% מהם מתחשבים בזיהום האוויר באזור המגורים וזה מהווה שיקול משמעותי בעת בחירת הדירה בה יגורו. למעלה מ-90% משתמשים במזגן כל יום במשך התקופות החמות והקרות ולמעלה מ-50% (במיוחד בחדרי הילדים) מפעילים את המזגן גם בלילה בתקופות החמות/קרות.
רוני קרני, מנהלת השיווק של יורוקום: ""אנחנו שמחים וגאים לצרף את משפחת TCL לפורטפוליו המותגים הרחב של יורוקום, ולהציע לצרכנים בישראל את מוצרי החברה המתקדמים. הקמפיין החדש ישים דגש על הטכנולוגיה המתקדמת של המזגנים בנושא סינון אוויר וידגיש את ההבדל באיכות האוויר".