יורוקום נכנסת לתחום המזגנים עם קמפיין נרחב

קבוצת יורוקום– חברת פתרונות התקשורת, האלקטרוניקה ומוצרי הצריכה, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום המזגנים. החברה משיקה את פעילות יורוקום TCL ותחל לשווק את מזגני TCL מבית תאגיד האלקטרוניקה העולמי. לרגל ההשקה תצא החברה בקמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב G בכל אמצעי המדיה, בקריינות של השדרנית מירי נבו. הקמפיין יתמקד במסר "מרגישים את ההבדל באוויר".



היקף המהלך הפרסומי נאמד בכ-4 מ' ש"ח, והוא יכלול נוכחות בולטת של המותג החדש "יורוקום TCL" בכל אמצעי המדיה, כולל תשדירי חסות בטלוויזיה, תשדירי רדיו ארצי ואזורי, קמפיין דיגיטל רחב כולל וידאו באתרים מובילים, יוטיוב ופייסבוק, מעברונים במובייל, באנרים, קמפיין תוכן ועוד וכן פרסום בעיתונות ארצית.



מסקר שערכה החברה בקרב מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה, טרם כניסתה לשוק המזגנים, עלה כי כ- 30% מוטרדים מנושא איכות האוויר אותו הם נושמים וכי 65% מהם מתחשבים בזיהום האוויר באזור המגורים וזה מהווה שיקול משמעותי בעת בחירת הדירה בה יגורו. למעלה מ-90% משתמשים במזגן כל יום במשך התקופות החמות והקרות ולמעלה מ-50% (במיוחד בחדרי הילדים) מפעילים את המזגן גם בלילה בתקופות החמות/קרות.



רוני קרני, מנהלת השיווק של יורוקום: ""אנחנו שמחים וגאים לצרף את משפחת TCL לפורטפוליו המותגים הרחב של יורוקום, ולהציע לצרכנים בישראל את מוצרי החברה המתקדמים. הקמפיין החדש ישים דגש על הטכנולוגיה המתקדמת של המזגנים בנושא סינון אוויר וידגיש את ההבדל באיכות האוויר".


אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח