משרד הפרסום יורו ישראל נבחר לטפל בתקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר. במקביל, תקציב יחסי הציבור של דיזינגוף סנטר עובר ל"ארד תקשורת".
לדברי אלון פילץ, מבעלי דיזינגוף סנטר: "אנו מאמינים כי ל"יורו ישראל" הכלים והכישורים ללוות את הסנטר באופן המקצועי ביותר, תחת השקעה בתחום הדיגיטלי לצד מהלכי פרסום ולהצעיד את דיזנגוף סנטר ליעדים שהצבנו".
עבור משרד הפרסום יורו ישראל מדובר בתקציב משמעותי נוסף המצטרף לתקציבים אחרים בהם זכה המשרד מראשית השנה הנוכחית ובהם – בית ההשקעות דש איפקס, עיריית ירושלים, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים, רשת המסעדות צ'יינה טאון ותקציב הפרסום של סונול (חלקי).
יורו ישראל נמצא בבעלות איל ארד, יובל ארד וליאור חורב בשותפות עם קבוצת הפרסום Euro RSCG העולמית.