יותר ממיליון גולשים בשבוע ימים לאתר קמפיין CASTRO

CASTRO מדווחת על הצלחה פנומנלית של קמפיין סקיני ג'ינס החדש – ומדווחת על יותר ממיליון גולשים בשבוע ימים. עוד מוסרת החברה כי מעליית הקמפיין הורדו למעלה מ-4,000 שומרי מסך עם תמונת הקמפיין המובילה עם הדוגמנית הברזילאית הריקה פרננדה.



קמפיין הפרסום של קסטרו לסקיני ג'ינס החדש לאביב 2007 עלה ביום ראשון האחרון (11.2.2006) באתר האינטרנט WALLA. הקמפיין מתקשר את מגוון הדגמים החדשים SKINNY NEWS ומפנה את הגולשים לאתר האינטרנט של CASTRO לצפות בכל הדגמים האופנתיים ביותר וכן להוריד תמונת שומר מסך מהקמפיין.



עוד נמסר כי הקמפיין הכולל בהיקף של כ- 200,000$ עלה בשילוט חוצות, עיתונות תוך התמקדות במגזינים ובאינטרנט, וקמפיין האינטרנט נעשה ע"י חברת next-in והינו חלק מהקונספט הקריאטיבי הכולל.



בנוסף, הערב יעלה קמפיין הגברים של החברה. הקמפיין הכולל יכלול סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה: 2 ו- 10 ושילוט מכוונים ותחנות אוטובוס, בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪ . הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.



לצפייה לחץ על התמונה>>>




אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''