אריק שמידט, היו"ר של גוגל, אמר כי אחד הכשלים הגדולים ביותר שלו, כמנכ"ל ענק החיפוש היה המאבק במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק. הוא הודה כי גוגל החמיצה את קונספט ה 'חברים' שהפך להיות נכס שיווקי משמעותי שאפשר למפרסמים להבין טוב יותר את הצרכים של קהלי יעד שונים. זאת מאחר "שבעולם המקוון עליך לדעת טוב יותר עם מי עתה עושה עסקים". עתה, בגישה של טוב-מאוחר-יותר-מאשר-לעולם-לא נכנסת גוגל ב "+1" שהוא הגרסה הגוגלית של ה LIKE. הפוסט פורסם בניוזלטר Trend-news.com
פרשנות העורך: ספק רב עם מרק צוקרברג העריך את הפוטנציאל האמיתי של פייסבוק מייד לאחר השקתו, אך ברור כי הוא השכיל להתפתח עם התחום ולזהות את היתרונות העצומים שהוא מעניק לגולשים, למפרסמים וכמובן גם לעצמו ולבעלי המניות. כיום, יש כאלה המגדירים את הפייסבוק ואתרי מדיה חברתית אחרים, כ 'אינטרנט החדש' לעומת זה הישן הכולל את כל השאר.