ילד מבית טוב: מעצב התכשיטים הישראלי עודד קאשי, יוצא בקמפיין פרסומי בהיקף של 50,000$

עודד קאשי, מבכירי מעצבי התכשיטים בישראל, משיק קמפיין פרסומי בהשקעה של 50,000$.



את הקמפיין יציג תינוק בן שנה תחת הסלוגן: INJOY YOUR FUTHER NOW ומטרתו למצב תכשיטים בעיצוב פרטי ואקסקלוסיבי כהשקעה לטווח ארוך.



היום מסר קאשי כי "המותג עודד קאשי משדר יוקרה ואיכות. הקמפיין החדש מבקש להעמיק את המסר שתכשיט יוקרתי מלווה את העונדת לאורך שנים, אינו מושפע מאופנות הזמן וממשיך הלאה גם לדורות הבאים".



הקמפיין יכלול יחסי ציבור, ומודעות בעיתונות היומית ובעיתוני נשים.



אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים