יניב אדלמן מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות ברדיו גלי ישראל94FM

אדלמן
מגיע עם ניסיון עשיר של למעלה מ-
10 שנים ברדיו, לאחר שכיהן כמנהל מחלקת מכירות ופיתוח עסקי
בשפ"מ, ששיווקה ומכרה זמן אוויר לרשתות הרדיו של קול ישראל


אדלמן
מגיע לתפקיד לאחר שניהל בהצלחה בחמש השנים האחרונות את מחלקת המכירות הארצית של
JCDecaux
חברת שילוט החוצות הבינלאומית.


לתפקיד
בגלי ישראל נכנס יניב אדלמן בטיימינג מצוין. התחנה בשנתיים האחרונות מראה גידול
עקבי בנתוני החשיפה – על-פי נתוני
:TGI קמפיין שנמשך 10 ימים מגיע לכ- 350,000 מאזינים, שכ- 150,000 מתוכם, הם מאזינים נאמנים, שלא מאזינים לתחנות אחרות על הסקאלה,
כך שהתחנה מצליחה לבדל את עצמה מיתר תחנות הרדיו האזורי המתחרות.


רדיו
גלי ישראל שם לעצמו למטרה להיות התחנה הפרטית היחידה בישראל, שמתחרה ישירות ברשת
ב' ובגלי צה"ל, ונכון להיום היא מדורגת במקום הרביעי בין תחנות הרדיו האזורי
בשעות הדרייב טיים בין
07:00 ל- 10:00 בבוקר.


"הנכס
העיקרי של התחנה הוא התוכן שלה: אין היום עוד תחנה על הסקאלה שנותנת מענה אמיתי
לקול הימני" מציין אדלמן ומוסיף: "בשנתיים האחרונות התחנה השכילה לבנות
לעצמה קהל מאזינים איכותי ונאמן, בזכות קו שידורים שמתמקד באקטואליה בועטת
ואיכותית, שמייצרת מעורבות רגשית, בזכות טאלנטים מובילים כמו: שרון גל, אלי ציפורי
ומנחם הורביץ. היום,
60% ממאזיני הרשת הם מאזינים "כבדים" שמאזינים מספר שעות
ברצף לתחנה, ובין השעות
07:00 בבוקר ועד 13:00 יש האזנה יציבה וקבועה של מאזינים – וזה לכשעצמו מאפשר למפרסמים
להגיע לרפטיציה גבוהה ובכך להשיג אפקטיביות פרסומית.


מכירות
התחנה צמחו בשנה האחרונה ב-
20% ואנחנו צופים כי בשנה הקרובה אנחנו נראה צמיחה נוספת.

הסיבות
לתחזיות האופטימיות הן רבות: לוח שידורים חדש, שאנחנו משיקים בימים אלה והוספת
משדר נוסף, שיספק למאזינים קליטה איכותית ורחבה.


בנוסף,
אנחנו רואים שהמאזינים שלנו מגיעים מכל רחבי הארץ וזה נובע בעיקר מהעובדה שהתכנים
שלנו הם לאומיים ולא לוקאליים ומהעובדה שהאזנה לרדיו היום הופכת יותר ויותר מקוונת
– מה שמאפשר לאנשים להאזין לתחנה מכל מקום, באמצעות הטלפון הנייד או המחשב האישי,
וזו מגמה שרק תלך ותתחזק.


אנחנו
רואים את זה גם בנתוני האונליין: יש לנו כ-
100,000 עוקבים בדף הפייסבוק, וכל פוסט שאנחנו
מעלים, זוכה למאות אלפי חשיפות. רק לדוגמא, במהלך חודש אוקטובר הפוסטים שהעלנו זכו
למעל מיליון חשיפות ו- 750,000 איש גילו מעורבות כלשהי בתכנים שהעלנו (תגובה,
שיתוף, לייק וכו'). זה נתון חסר תקדים בכל קנה מידה ובוודאי בהשוואה לכל תחנת רדיו
אחרת בישראל."


עדנה מאור מנכ"לית התחנה: "גלי ישראל נמצאת במגמת התחזקות ושמחה
מאוד על הצטרפותו של יניב לצוות ההנהלה של התחנה. יניב נמנה על בכירי הניהול בתחום
הרדיו בארץ ואין לי ספק שכישוריו וניסיונו העשיר יצעידו את גלי ישראל קדימה ויבססו
את גלי ישראל כשחקן מרכזי בכל פרישת רדיו."

אולי יעניין אותך

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
הלן דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159