היום עלה לאוויר האתר הרשמי של הטלוויזיה האינטרנטית החדשה STINGTV, אתר ייעודי להרשמה מוקדמת. הראשונים שירשמו יהיו גם הראשונים שיוזמנו להצטרף לשירות במהלך רבעון 4, 2017.
האתר, שעוצב על ידי חברת NGSOft ברוח המותג, מציג את אופיו וערכיו של המותג ומספק לראשונה פרטים אודות הטלוויזיה האינטרנטית החדשה, כולל מידע על מגוון התכנים שיוצעו, בהם בשונה ממיזמי טלוויזיה אינטרנטיים קיימים STINGTV יכלול הפקות מקור ישראליות מובילות, בנוסף, עולם ילדים רחב, תכנים דוקומנטריים, סדרות רכש, הסכמים עם אולפנים בינלאומיים כגון HBO ועוד. STINGTV יכיל ערוצים ליניאריים, שירות VOD ותכנים שישודרו ישירות מבית yes ומציג מערכת יחסים חדשה ויוצאת דופן מול הלקוחות בישראל, אין שימור לקוחות וכל תהליך ההתחברות וההתנתקות נעשה באופן עצמאי ודיגיטלי דרך האתר.
STINGTV מבוסס על מערכת ההפעלה של Android TV שהינה מערכת פתוחה המאפשרת ללקוח להיחשף למגוון עצום של אפליקציות מכל הסוגים, הצפייה תתבצע באמצעות כל טלוויזיה חכמה או באמצעות סטרימר ותתאפשר בטאבלט, בסמארטפון, במחשב האישי ו/או בטלוויזיה.הסטרימר מתחבר באמצעות Bluetooth למגוון רחב של מוצרים ומאפשר לצופה לשחק בכל אחד ממאות המשחקים שפותחו ל Android TV ובעצם הופך את הסטרימר למעין PlayStation.
רון אילון, מנכ"ל yes: "אנו שמחים להציג היום לראשונה את STINGTV ולפתוח את ההרשמה המוקדמת למוצר הטלוויזיה שיהיה המוביל בקטגוריית מיזמי הטלוויזיה האינטרנטיים ויכלול תוכן מוביל רחב היקף, ישראלי ובינלאומי מבתי ההפקה והאולפנים הגדולים בארץ ובעולם".
רקע על ערכי המותג STINGTV: "המותג השובב שעוקץ את שוק הטלוויזיה" – השם והלוגו נבחרו על מנת למצב את המותג החדש כמותג צעיר ושובב, בניגוד לשאר המותגים בעולם התקשורת והטלוויזיה שהם מותגים דרמטיים עם נוכחות של צבע חזק (בדרך כלל צבע אחד בולט) STINGTV מציג מותג במגוון רחב של צבעים עם שילובים ביניהם המייצרים נוכחות מותגית שמחה ואופטימית. התפיסה של המותג היא ל"השתחרר מהכבלים" ולתת לצרכן את מקסימום הבחירות והשליטה בלי לכבול אותו וכאייקון מזהה עם שבירת הכבלים נבחרה האות N שנשברה למעשה לשניים. מדובר בתפיסה שמתאימה למותג הבונה עצמו כטלוויזיה של מחר בתוך העולם הדיגיטלי, קל להתחבר וקל להתנתק, בלי פשרות תוכן ובטכנולוגיה מתקדמת.