שם החברה: רונן חן
שנת הקמה: 1994
מספר עובדים: 110
מספר חנויות: 19 בישראל, 2 בלונדון וכ-400 נקודות מכירה בארה"ב, קנדה ואירופה.
יעל שץ, מנהלת השיווק של רשת מעצב האופנה רונן חן למדה הנדסת תעשייה וניהול במכללת "שנקר", עבדה שמונה שנים ב"ישראייר" כעוזרת לסמנכ"ל השיווק ובשש השנים האחרונות היא מנהלת השיווק של רונן חן. היא בת 36, רווקה ותל אביבית (או כמו שקארי בראדשו אמרה: "single and fabulous").
היקף תקציב השיווק: 2.5 מיליון ₪.
ספקי שיווק: רוני ארנון תקשורת – יחסי ציבור וניו מדיה / ייעוץ וניתוח דאטה לדיוור ישיר – Trigerit.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אחרי יותר מעשור בו אנחנו מוכרים בארה"ב באמצעות סוכנים לבוטיקים עצמאיים אנחנו משיקים בימים אלו חנות און-ליין שפונה לקהל האמריקאי. זו הפעם הראשונה בה נגיע ישירות ללקוחות הקצה ונציע להן את האפשרות לבחור מתוך קולקציה שלמה ולא מתוך פריטים שנבחרו על ידי הקניין.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוותרי?
צילום קטלוג עונתי. זו אומנם ההוצאה הגדולה ביותר שלנו אבל בית אופנה חייב לשמור לצד הצורך למכור גם על זהות אופנתית ומותגית. חוץ מזה, ימי הצילום שוברים את שגרת המשרד, וגם כשצריך לקום בארבע בבוקר ולנסוע לסוף הארץ לצילומי קיץ באמצע החורף הקפוא – זה כיף!
3. לקח מהפעילות השיווקית שלכם שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים ?
את עיקר תקציב השיווק אנחנו משקיעים במועדון הלקוחות ובקשר האישי עם הלקוחה, והן מחזירות לנו אהבה.
4. מילה טובה על המתחרים ?
אני מאד אוהבת את עבודת המיתוג ושיתופי הפעולה ש"דניאלה להבי" מייצרים עונה אחרי עונה.
5. השאלון האישי
השראה מדמות מקצועית: אמיר הלה, הבוס הקודם שלי ידע לעשות יש מאיין
עבודה ראשונה: דיילת קרקע בישראייר.
תכונה חשובה למנהל שיווק: אופטימיות.
דף הבית: YNET
בית קפה או מסעדה לפגישות: Loveat בנמל יפו
רכב: תל אופן
עבודת חלומות: סמנכ"ל שיווק באורבן אאוטפיטרס
חופשה חלומית: ניו יורק ניו יורק ניו יורק