יעקב איילון, מוטי מורל, שושנה חן, אייל ארד ובן כספית בקורס יחסי הציבור של המי"ל
הקורס במתכונתו החדשה יפתח בסוף מרץ, בניהולו האקדמי של יאיר כחל
בשנים האחרונות גדל מספר העוסקים בתחום יחסי הציבור באופן משמעותי, מדובר על עלייה של עשרות אחוזים. כיום המספר עומד על כ – 370 משרדי יחסי ציבור רשומים. למעשה, כל מי שיש לו ניסיון מקצועי בתקשורת, יכול להפוך לבעל חברה ליחסי ציבור, מאחר ואין תנאי סף מגבילים. כתוצאה מכך, נוצרו הבדלים משמעותיים ברמת השירות והמוצרים שמציע כל משרד.
חוסר האחידות פוגע במי שעוסקים בתחום יחסי הציבור ופועלים על-פי סטנדרטיים גבוהים וגם בלקוח, מאחר ותהליך בחירת הספק, הופך להיות מורכב במיוחד ויוצר בלבול רב. בנוסף, מאחר ואין לימודים מסודרים של התחום נוצר חלל בכל הקשור לחידושים ולהתפתחויות בתחום יחסי הציבור וביחס להתפתחות עולם התקשורת בכלל.
בכדי להעניק סטנדרטים מקצועיים ואיכותיים בתחום, יפתח בחודש הקרוב קורס יחסי ציבור, בניהולו האקדמי של יאיר כחל, מנכ"ל "יאיר כחל מיצוב תקשורתי ולובינג". הקורס פונה לעוסקים בתחום יחסי הציבור והשיווק, ומציג להם אסטרטגיות חדשות, שיטות ומגוון כלים לעבודה מקצועית בתחום יחסי הציבור, ובראשם קשרי עיתונות, קשרי ממשל, קשרי אינטרנט. בנוסף יוצגו בקורס שיטות למדידת יחסי ציבור והאפקטיביות שלהם.
בין המרצים בקורס אפשר למצוא את מי שמוביל את תחום התקשורת ויחסי הציבור בארץ, בהם מגיש החדשות יעקב איילון חדשות ערוץ 10, אבי וייס סמנכ"ל החדשות ערוץ 2, העיתונאים בן כספית מעריב, לילך סיגן גלובס, שושנה חן ידיעות אחרונות, ערן זינגר עורך ומגיש ברשת ב' ועיתונאים נוספים.
כמו כן ישתתפו מנהלי משרדי יחסי הציבור: מוטי מורל, אייל ארד, מוטי שרף, אלי לניאדו ודוברים של חברות מובילות דדי גולן דובר חברת החשמל, אמיר זמורה דובר שטראוס, עידו הדרי דובר מכבי שירותי בריאות ומנהלי חברות גדולות, איריס שטרק, יו"ר הדירקטוריון של נמל אשדוד ועוד.
הקורס יפתח בסוף מרץ וימשך כעשרה שבועות.