יפאורה יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת של המותג RC קולה תחת הסלוגן: " RC Rave – מסיבה מטורפת COLA לילה"

יפאורה יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת של המותג RC קולה. הפעילות תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן וכן קמפיין אינטרנט, קמפיין רדיו ופעילויות קד"מ בהשקעה כוללת של כ – 6 מליון ₪, תחת הסיסמא : " RC Rave – מסיבה מטורפת COLA לילה".



במסגרת הפעילות תקיים יפאורה אירוע גדול וייחודי מסוגו, באירוע: תתקיים לראשונה ב – LIVE הופעה של "הרצועה" – תוכנית הסאטירה הפופולארית בקרב צעירים (ביפ, ערוץ הצחוק, HOT), הופעה של רנו פסקאל, הופעה של להקת היהודים, להקת בית הבובות, להקת סינרגיה להקת ה-RAP -כלא 6, וכן מגוון רחב של פעילויות אהובות ומתאימות במיוחד לבני הנוער, ביניהן: סדנאות גרפיטי, מופעי ברקדאנס, מופעי RAP של מיטב "הראפרים", שוק מעצבי אופנה, פארקור, פאואר רייזר ועוד….



אלי פייגלין, מנהל שיווק יפאורה אמר כי "אנו פועלים באופנים ובמישורים שונים במטרה לקרב ולחבר בדרך חוויתית את קהל המטרה למותג RC קולה. לרגל חנוכה, בחרנו לקיים אירוע מיוחד לבני הנוער "RC RAVE" שהינו קהל היעד של המותג RC ולפנות אליהם באופן ממוקד עם פעילות ייחודית ההולמת את ערכי המותג".



הרייב ייתמך כאמור בקמפיין טלוויזיוני תחת המסר : "לא כדאי להירדם, בואו ל- RC RAVE מסיבה מטורפת כל הלילה". בסרטון, המצולם כמו וידיאו ביתי בסגנון סרטי "יו טיוב" , נראות 3 סיטואציות בהן נערים ישנים, בעוד חבריהם מעירים אותם בשלל דרכים משונות ומצחיקות.


אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים