יפאורה יוצאת בשת"פ שיווקי עם רשת סטודיו C

חברת יפאורה, משווקת המותג תפוזינה, חתמה על הסכם שת"פ עם הרשת השנית סטודיו -c.


במסגרת שיתוף הפעולה תקיים יפאורה פעילות הסברתית, חלוקת מוצרים, חלוקת עלונים עם קופונים והטעמות של המשקה החדש תפוזינה חמוציות פירות יער ללא תוספת סוכר ללקוחות הרשת.



בנוסף במסגרת הפעילות, תפעל יפאורה אל מול הדיאטניות של הרשת – הצגת אריזת המשקה בחדר התצוגה של הדיאטניות, חלוקת חומרים על היתרונות התזונתיים והבריאותיים של המשקה ועוד.



הפעילות תתקיים למשך שבוע ימים בכ – 20 סניפים של רשת סטודיו C ברחבי הארץ.



אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)