חברת מי עדן, משיקה בימים אלה, את מי עדן "בבקבוק הורוד" – מהדורה מוגבלת של בקבוקים אישיים (1/2 ליטר) בצבע – ורוד, המיועדת לנשים, בהשקעה של 1 מיליון ₪ .
הבקבוקים החדשים ישווקו באופן בלעדי ברשת הסופר-פארם במהלך החודש הקרוב, ב- 5 ₪ בלבד, וכל ההכנסות ממכירתם מיועדות כתרומה לוראייטי ישראל.
על שיתוף הפעולה עם רשת הסופר-פארם אומרת אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הבחירה בסופר-פארם אינה מקרית. המותג הינו סמל לבריאות, איכות חיים ולייף סטייל בדגש על פניה לקהל הנשי – כך שהוא עומד בהלימה מלאה לשיתוף הפעולה עם מי עדן בהשקת הבקבוק הורוד."
המהדורה המוגבלת של הבקבוק הורוד בסופר-פארם תחשף במסגרת ספיישל "רוקדים עם כוכבים", תוכנית התרמה לוראייטי ישראל שתתקיים בסוף החודש ב"רשת".