ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביפעת דה ליאו, מנהלת השיווק של ג'נרל מילס, לאשת השיווק של חודש יוני 2018, לאחר שהובילה את מהלך השקת חטיפי NATURE VALLEY NUT CREAM, בעזרת חדשנות שהביאה מותג לצמוח ולהוביל את הקטגוריה.
מאז 2013, קטגוריית חטיפי הגרנולה סובלת מסטגנציה במכירות. למרות המודעות הגוברת לאורח חיים בריא, הקטגוריה נפגעה בעקבות הכרזות תקשורתיות חריפות שטענו כי מדובר בממתק לכל דבר. ההתקפות התקשורתיות על הקטגוריה כללו כותרות כמו "ממתקים בתחפושת", וקופת חולים שמכנה את החטיפים "בלוף".
יתרה מכך, השילוב בין הסטגנציה בקטגוריה לבין חוזק המתחרים ופעילותם, הפכו את המלחמה השיווקית על ליבו של הצרכן לקשה יותר. לאחר 8 שנים בהן צמחה הקטגוריה במספר דו ספרתי, הגידול נעצר. אנשי השיווק של ג'נרל מילס בהובלת דה ליאו, בחרו "להסתכל החוצה" מהקטגוריה, להביט ולהקשיב לצרכן, להבין את רצונותיו וצרכיו ולחבר אותו עם האפשרויות השיווקיות של החברה בחו"ל.
לאורך זמן, בקצב מהיר יחסית, המותג NATURE VALLEY משיק סדרת מוצרים שכל אחד מהם מחזק את מעמדו של המותג אצל הצרכנים שלו, מביא צרכנים חדשים, ותורם לתדמיתו הכללית כמותג דינאמי וחדשני. התוכנית השיווקית כללה מספר שלבים, אשר הגיעו לשיא בביצועי המותג במהלך האחרון בהשקת ה-Nut cream.
החברה השיקה ארבעה מוצרים חדשים בפעילות תקשורתית מדויקת על מנת לענות לצרכים ולקולות מצד הלקוחות, כשההשקה האחרונה אפשרה למותג להמשיך ולהציג חדשנות, ולהחזיק בכוחו גם כאשר המצב בקטגוריה נמשך. הסידרה החדשה זכתה לנתח שוק של 8% וכן לגידול של 14% במכירות של המותג כולו, לצד עלייה מתמשכת במודעות למותג.
משיקולי ועדת השיווק: "יפעת דה ליאו ואנשי ג'נרל מילס הצליחו בעזרת חדשנות שיווקית ופעילות מדויקת שקשובה לצרכנים, לעצור את הירידה שהקטגוריה כולה חווה ואף להגדיל את נתח השוק. המוצרים החדשים של החברה זכו לחשיפה נכונה והביאו לתוצאות שמשפיעות על קטגוריה שלמה".