יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: כרטיסי האשראי המובילים בכותרות העיתונות היומית בראשית 2005

יפעת מחקרי מדיה מתקדמים המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות – כי הכותרות קובעות!" בדקה את תדמית כרטיסי האשראי בכותרות העיתונות היומית בחודשים ינואר ועד אפריל 2005.



במקום הראשון בדרוג הכותרות מראשית השנה נימצא כרטיס האשראי לאומי קארד שמוזכר בכ- 69 כותרות וכותרות משנה שמתוכן כ- 67 חיוביות. לאומי הוא הכרטיס שזכה במספר הכותרות החיוביות הגבוהה ביותר. נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מוסיף כי : "לאומי קארד היא המובילה בתחום הסיקור "פעילות עסקית" עם כיסוי להצלחת השקת כרטיס מולטי, הגדלת שיעור הוראות הקבע בקרב הלקוחות, זכייה במכרז הסליקה הממשלתי, רווחים נאים ועוד".



ויזה כאל ממוקמת במקום השני עם 68 כותרות שמתוכן 53 חיוביות וכ- 8 שליליות. ויזה כ.א.ל היא ה"מובילה" בתחום הסיקור הצרכני החשוב של "איכות השירות" שהחברה מעניקה ללקוחותיה אולם רוב הסיקור שלה בתחום זה הוא שלילי: לקוח שזכה לטיפול גרוע לאחר שדיווח על גניבת הכרטיס, אי הפחתת עסקאות הקרדיט למרות הפחתת הריבית ועוד. למרות זאת, הייתה ויזה כ.א.ל המובילה באזכור "שיווק ופרסום" עם כיסוי תקשורתי נאה לכרטיסי האשראי המעוצבים שהיא תציע ללקוחותיה.



ישראכרט ממוקמת במקום השלישי עם כ- 64 כותרות שמתוכן כ- 53 חיוביות. ישראכרט קבלה כ- 9 כותרות שליליות שעסקו בעיקר בהכרזת האוצר כי היא מונופול בתחום הסליקה וההשלכות שיש להכרזה זו.



הכרטיס אמריקן אקספרס ממוקם במקום הרביעי עם 40 כותרות שכולן חיוביות! בתחתית הרשימה ממוקמים מאסטר קארד ולייף סטייל עם בין אזכור אחד לשניים בלבד בכותרות, לכל כרטיס.




נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מוסיף כי: "תחום הסיקור "מבצעים" הוא הדומיננטי בסיקור קטגוריה זו והוא תופס כ- 60% מסך האזכורים שלה בעיתונות. דווקא בתחום זה אין מוביל דומיננטי בסיקור התקשורתי ורוב כרטיסי האשראי מפגינים ביצועי יחסי ציבור טובים".



יעקובי מוסיף כי : "מעריב הוא העיתון המרבה להזכיר את שמות כרטיסי האשראי בכותרות כתבותיו (40%) ואילו הארץ הוא העיתון הממעט להזכיר את שמות כרטיסי האשראי בכותרות כתבותיו (8%). העיתונות היומית הדתית ככלל אינה מרבה לתת חשיפה לכרטיסי האשראי ודווקא ויזה כ.א.ל וישראכרט שקיבלו את רוב הכותרות השליליות בעיתונות הכללית הן היחידות המוזכרות בכותרות העיתונות היומית הדתית, אזכורים חיוביים".

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח