יפעת נשארת לבד: חברת קטעי העיתונות ’סיקור’ מפסיקה לספק שירות ללקוחותיה

חברת ’סיקור מחקרי תקשורת’ הודיע כי תפסיק לספק שירות ללקוחותיה החל מהיום. במכתב שהפיץ מור לביא, מנכ"ל סיקור ללקוחות החברה הוא כותב כי "לאור מצוקה תזרימית וקשיים כלכליים של חברת סיקור שמקורם בתשלומים מאוחרים מצד לקוחות וכן מחנק האשראי עקב המשבר הכלכלי, הריני להודיעכם בצער רב כי לא נוכל להמשיך ולספק לכם את השירותים החל מה-13 במאי 2009".



לביא ביקש להודות ללקוחות על התמיכה והאמון בדרכה של סיקור והתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה נוכח הפסקת השירות.



כתוצאה מהודעה זו, יפוטרו כ-40 עובדי החברה.



חברת סיקור הוקמה לפני כשנה וחצי לאחר שרכשה פעילות בתחום ליקוט קטעי העיתונות של חברת צפנת. בחברה היו כמה שמות "נוצצים": אחד מבעלי המניות היה העיתונאי גדי סוקניק. כיו"ר מועצת המנהלים כיהן אורן מוסט. הבידול שהציגה החברה בפעילותה הוא שימוש בתוכנה בתחום ה-Text-Mining, המאפשרת להפיק לקטים מהעיתונות המודפסת ומהאינטרנט על ידי סריקה אוטומטית ולא באופן ידני כפי שמתבצע אצל המתחרים. הטכנולוגיה מאפשרת סימון והדגשה של שם הלקוח בתוך כל ידיעה.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)