יפעת תקשורת, שטרית מדיה גרופ, ישראכרט וסקודה הם נותני החסות הראשיים של אירוע האריה השואג 2006, בו יוכרזו הזוכים בתחרות השנתית של ענף יחסי הציבור. התחרות נערכת ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומטרתה לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל.
נותני חסות נוספים באירוע הם גולדפרב תקשורת, מידע שיווקי, אולמדיה, ביזפורטל, היי לייט, בת שבע גרפיקס, פרחי R, הצלם ישראל הדרי, סימול, סקנקס וחברת קונטקט, אשר תשלח הודעות SMS תזכורת מספר ימים לפני האירוע לכל האורחים.
בתחום המזון והמשקאות יעניקו חסות מספר חברות, והן גלידות שטראוס, יפאורה תבורי, קו אופ הריבוע הכחול, קואופ ישראל, שטראוס מזון טרי, מאפיית אנג'ל, אפקטבעי, וכן ארבל יצור שוקולד, אשר יעניקו פרלין שוקולד בצורת אריה לכל אורח.
רענן רוגל, סגן יו"ר האיגוד וראש ועדת החסויות, אמר היום: "אני מודה לחברות שהחליטו להעניק חסות לתחרות, אשר ערכי המותג שלהן עולה בקנה אחד עם ערכי התחרות שהם עידוד מצוינות וקידום המקצועיות במטרה להגביר את ההערכה לעוסקים בתחום ולחזק את מעמדם ותדמיתם בתמהיל השיווק של כל ארגון. זוהי השנה השלישית שבה נערכת התחרות, ומשנה לשנה גוברת ההתעניינות של הגופים המסחריים והנכונות להצטרף אלינו".
האירוע יערך ביום שישי 7 ביולי באולם הקאמרי החדש בתל אביב במסגרתו כאמור יוענקו פרסי האריה השואג, לקמפיינים שזכו במקום הראשון וכן יוענקו שני פרסים מיוחדים, אות הוקרה על מפעל חיים לאחד מוותיקי ענף יחסי הציבור ואות הערכה לאחד ממנהלי החברות במשק, על שימוש מושכל ביחסי ציבור.
האירוע יופק על ידי חברת ארטרא, המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בארץ ובעולם, אשר נבחרה על ידי ועדת המתנדבים המיוחדת שהקים האיגוד, בראשה עומד רוני אקרמן וכן חברים בה, נאוה עינבר, המשמשת גם כדוברת התחרות וכן עירן גולדפרב, מוטי ורסס, ורד אורן, ורחלי גולדבלט.
רשימת השופטים בתחרות כוללת אנשי מקצוע מתחום יחסי הציבור, הפרסום והעיתונות. יו"ר ועדת השופטים של התחרות הוא פרופ' שמואל ליימן וילציג, ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן ומרכז הועדה הנו משה דיין. בין השופטים: יורם שמיר, אורן טוקטלי, לימור גור, שמואל ורשבסקי, רות שיטרית, עו"ד דן חי, יניב פרנקו, גבי בגס, שמעון וילנאי, מיקי קאופמן, שי אלמוג, יגאל בראון, שבתאי רביב, אורי רודריגז-גרסיא, יהודה קונפורטס, לוי מורב, אורן בסון ומנשה רז.
הגשת העבודות לאריה השואג 2006 תסתיים ב – 5 ביוני. לתחרות ניתן להגיש קמפיינים של יחסי ציבור שבוצעו במהלך שנת 2005 על פי 19 קטגוריות מקצועיות שונות וקטגוריה נוספת וחדשה במסגרתה יוכלו גם סטודנטים, להגיש עבודות לתחרות שתקרא "גור אריה". קמפיין יחסי הציבור של השנה ייבחר מתוך כלל העבודות שהוגשו לכל 19 הקטגוריות המקצועיות.