בסקר שהתפרסם לאחרונה ע"י חברת Coremetrics עלה כי אנשי שיווק מכירים בחשיבות של הרשתות החברתיות ובתפקיד הגדל שהן תופסות, אך במקביל קיים חוסר בכלים ובמומחים בחברות עצמן.
יום עיון בנושא "שיווק ומכירה באמצעות Web 2", שיערכו חברת A-2-Z, המתמחה בשיווק בינלאומי באינטרנט, בשיתוף מכון הייצוא, מבטיח לעשות סדר בעולם הרחב של שיווק ב- Web 2.
במהלך יום העיון יסופקו כלים ממשיים למיצוי אפיק שיווק חשוב זה, אשר שינה את האינטראקציה בין הלקוח לארגון, ודורש התייחסות שונה מכל אפיק שיווקי בו נעשה שימוש עד עתה. יום העיון מיועד למנהלי שיווק, מנהלי עסקים, יצואנים ומנהלי תקשורת שיווקית המעוניינים להרחיב את יכולות הארגון בתחום השיווק באינטרנט.
את יום העיון יעבירו מומחי השיווק באינטרנט של A-2-Z יחד עם ד"ר נדב דפני, מומחה ויועץ לעולם ה- Web 2.0. במהלך היום יידונו נושאים כגון: הקמת ותפעול בלוג, ניצול חוכמת ההמונים ברשתות החברתיות, ניתוח נכון של ההשקעה במאמצי השיווק, וניצול השיווק ב- Web 2 לקידום במנועי חיפוש.
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "כולם כבר גולשים ב- Web 2 ומדברים Web 2, אך עדיין המגמה נמצאת בחיתוליה בכל הנוגע לשיווק ב- Web 2. יום העיון נועד לעשות סדר בדברים ולתת הכוונה לדברים שעובדים בשיווק ברשתות החברתיות ולדברים שאינם עובדים, מתוך ניסיון העבודה היומיומי שלנו".
יום העיון יערך ביום ג', 8.1.07, בין השעות 13:30 – 08:30, במכון היצוא, בית התעשייה, ת"א.
לפרטים והרשמה: https://www.a-2-z.co.il/p-66/