יקבי כרמל במיתוג מחדש לסדרת היינות "PRIVATE COLLECTION"

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל את שוק היין בישראל, הודיע על מיתוג מחדש של סדרת היינות הקלאסית "PRIVATE COLLECTION". הסדרה, אשר נושאת את דמותו של מייסד היקב הברון אדמונד דה רוטשילד, הינה מהסדרות הוותיקות ביותר של היקב, כמו גם בעלת קהל צרכנים רחב ונאמן.


מהלך המיתוג מחדש של סדרת ה"PRIVATE COLLECTION", אשר נעשה ע"י רינת סופר גרינפלד ואיילה אילת הינו מהלך משלים לשדרוג היין בסדרה אשר החל לפני כשנתיים והפיכתה לסדרה הכוללת יינות איכותיים בתמורה גבוהה למחירם.


המיתוג מחדש, כמהלך אסטרטגי שיווקי, אשר מבוסס על מחקרים אשר הצביעו על כך כי לנראות בקבוקי היין ועיצוב התוויות, השפעה משמעותית על החלטות הצרכן ותדמית המותג, מטרתו לאפיין ולבדל את הסדרה, תוך שמירה על קהלי הצרכנים הקיימים והגעה לקהלי יעד חדשים, וכל זאת תוך שימור וחיזוק הנכסים והערכים המזוהים עימה.


במסגרת המיתוג מחדש של סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" עוצב מחדש לוגו הסדרה ככזה המייצג את מהותה ומעביר מסר של איכות, אלגנטיות ובינלאומיות. עוד יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי באמצעות תוויות חדשות לבקבוקי הסדרה ונראות הבקבוקים עצמם.


מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה .


סרטון הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "חברון-זלצמן" בכיכובו של השחקן העולה איתי שטראוס, יעלה לתקופה של שבועיים, תחת הסלוגן: "לקלאסיקה יש צליל חדש".


לדברי ישראל איבצן, יו"ר אגודת הכורמים בישראל :"לאחר כשלושה עשורים במהלכם הפכה לאחת הסדרות המובילות בקטגורית היין בשוק הישראלי, מחדשים 'יקבי כרמל' כמהלך אסטרטגי, את הסדרה ופניה, תוך השקעה בנראות של בקבוקי הסדרה וזאת במטרה לסחוף את ציבור הצרכנים הישראלי אל תוך תרבות היין המרתקת של יקבי כרמל הכוללת יוקרה, איכות, היסטוריה ותרבות"


יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מציינת: "המיתוג החדש של סדרת "PRIVATE COLLECTION" הינו אחד הצעדים המשמעותיים במסגרת המהפכה של יקבי כרמל. ממחקרים שערכנו עלה כי לנראות התווית של היין יש משמעות גדולה בהעדפת יין כזה או אחר על ידי הצרכן. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-10% בנתח השוק ולצמיחת הקטגוריה כולה."


סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" של יקבי כרמל בפורמט החדש מונה שמונה סוגי יינות, ובהם ארבעה יינות אדומים מהסוגים: קברנה מרלו, קברנה, שיראז ומרלו; שלושה יינות לבנים מהסוגים אמרלד ריזלינג, שרדונה וסוביניון בלאן; וכן מצטרף לסדרה מוצר חדש יין לבן מבעבע מסוג ברוט אשר מהווה את הסנונית הראשונה מהסדרה המחודשת שיצא לשוק. היינות יימכרו לצרכנים, באמצעות רשתות השיווק וחנויות היין המתמחות , בטווח המחירים המוכרים של הסדרה העומדים על 38-59 ₪ לבקבוק.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח