יקבי רמת הגולן יוצאים בפעילות שיווקית להשקת יין 'גולן גאמיי נובו 2006', היין הראשון של בציר 2006, יין בסגנון הבוז'ולה. הפעילות, בהשקעה של 300 אלף ₪ כוללת: קמפיין פרסומי, קמפיין אינטרנט, עיצוב התוויות, מארזים, מעמדים שולחניים למסעדות, הזמנות לאירועים בסגנון בוז'ולה, חולצות, פוסטרים ועוד, תחת הקונספט יין ראשון, שיר ראשון.
מידי שנה משיקים ביקבי רמת הגולן את 'גולן גאמיי נובו' בקונספט עיצובי אחר. מדי שנה הוחלפה התווית והתקבל עיצוב שונה ורענן שהותאם לאווירת הבוז'ולה הייחודית. השנה נבחר הקונספט: יין ראשון- שיר ראשון, אשר נגזר מערכי היצירה הישראלית של יקבי רמת הגולן – ארץ היין, והולם היטב את מותג הביכורים 'גולן גאמיי נובו' בפרט, ואת יצירת יקבי רמת הגולן בכלל.
השנה נבחר קונספט קריאטיבי במיוחד מבית היוצר של משרד הפרסום ברוקנר-נטע, כאנלוגיה ליצירת ביכורים ישראלית במיטבה. ארבעה צעירים-ישראלים נבחרו להציג את שיר הביכורים שלהם על תוויות הבקבוקים של 'גולן גאמיי נובו 2006'. זו הבמה בציבורית הראשונה לשיריהם והיא יוצאת במהדורה ייחודית רק השנה.
אוהבי יין יודעים שחצות-הלילה שבין יום רביעי לחמישי, השלישי בחודש נובמבר, הינו מועד פתיחת בקבוקי יינות הבוז'ולה בכל העולם, על פי מיטב המסורת השיווקית בחבל בורגון שבצרפת. גם 'גולן גאמיי נובו 2006', המיוצר בסגנון בוז'ולה ישווק לחנויות היין החל מיום ד', ה-15 בנובמבר, במקביל לשיווק יינות הבוז'ולה בכל העולם, וישתתף ב"חגיגות הבוז'ולה" הישראליות בעשרות חנויות יין, ברים ומסעדות ברחבי הארץ שיציינו אירוע זה.