יקב צרעה יוצא במיתוג ובקו שיווקי חדש בהשקעה של כמיליון דולר



יקב צרעה יוצא במיתוג ובקו שיווקי חדש בהשקעה של כמיליון דולר. היקב משיק בימים אלה לראשונה קו חדש של יינות על פי חזון היקב "כאדם גם היין הינו תבנית נוף מולדתו", הנותן דגש על הכרמים ובתי הגידול ("הטרוואר") המאפיינים את היינות השונים. במסגרת השקת קו היינות החדש, ביצע היקב הליך מיתוג ועיצוב של תוויות בקבוקי היין והקפסולה. תוויות הבקבוקים מציגות, איורים של המאייר אבי כץ שזכה בפרסים בינלאומיים על איוריו. אבי היה המנהל האמנותי בסטודיו לאנימציה DPSI ובמסגרת עבודתו היה ראש צוות אנימציה עבור סרט אנימציה בבימויו של כריסטופר ריב "Everyone's Hero".


מהחברה נמסר היום כי התווית מציגה כרם ובו עץ גפן בודד המביעה את אופיו המיוחד של כל כרם וכרם. האיור כולל את סוג האדמה הספציפי לכרם חוואר, מוצא כרם שורש, טרה-רוסה בכרם נווה אילן ואדמה עם שכבת חלוקי נחל בגבעת החלוקים. הקפסולה החדשה האוטמת את בקבוקי היין מציגה הטבעה של הפרופיל של רוני ג'יימס היינן, הכורם, המייסד ומנכ"ל יקב צרעה – אבי תפיסת הטרוואר הישראלי. במקביל משיק היקב אתר אינטרנט חדש www.tzoravineyards.com


שעולה לאוויר בימים אלו ושומר על הקו העיצובי החדש. עיצוב התוויות ואתר האינטרנט התבצע על-ידי סטודיו טרמיקא.



לדברי רוני ג'יימס היינן, הכורם, המייסד ומנכ"ל יקב צרעה: "כאיש אדמה ויין כבר שנים רבות, אני תמיד מעורב בכל תהליך גידול הגפנים וטיפוח הכרם, דרך הבציר ועד ליצירת היין. הבנתי כי אנו נמצאים היום בתקופה בה נושא השיווק והמיתוג הינו מכריע עבור יקב בוטיק. לפיכך, קיבלתי החלטה להוביל את היקב לקידמה ולהציב אותו במקום הגבוה ביותר בתחום יינות הבוטיק. מהלך המיתוג והעיצוב של יקב צרעה נועד לשדרג את היקב ולקרב אלינו את אוהבי היין מהארץ והעולם."




עוד מוסיף ג'יימס כי בקיץ הקרוב יתחיל היקב צרעה בעבודות לשדרוג ולהרחבת חנות היקב ובמקביל, יתבצע שיפוץ בגן היקב ומרכז המבקרים.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס