ירון ברלד יוביל קמפיין iDigital

iDigital עולה בקמפיין השקה לעולם הבית החכם עם מערכת בית חכם אוטומטית במחיר נגיש ובהתקנה מקצועית בבית הלקוח תוך מספר שעות.



הקמפיין, בהיקף 5 מיליון ₪, עושה השוואה בין ״בית חכם״ כמו זה שמפורסם היום על ידי חברות שונות: ״בית חכם״ שרק ״מטרטר״ ו״מפעיל״ את דיירי הבית- נותן חיווי על מה שקורה בבית אבל עדיין מצריך הפעלה של הדברים פיזית, לבין ״הבית החכם האוטומטי״ של iDigital שעושה הכל בשבילך בדיוק איך שאתה רוצה.



המסרים העיקריים בקמפיין הטלוויזיוני שמוביל את ההשקה, מדגישים את הטכנולוגיה המתקדמת שתהפוך כל בית לבית חכם ואוטומטי ואת ההתקנה הפשוטה בתוך כמה שעות.



את ההשקה מוביל הקומיקאי ירון ברלד אשר עלה לכותרות באחרונה אחרי שהדהים מדינה שלמה כשהשיל 50 קילוגרם ממשקלו בחודשים ספורים, וזוהי הפעם הראשונה שהוא משתתף בקמפיין פרסום טלוויזיוני מאז שנחשף לציבור הרחב במראה החדש.



צילום: טלמור גבע

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר