יריד חלומות 2007- תקציב הפרסום יעמוד על כ- 1,500,000 ₪

יריד חלומות 2007, שיתקיים ביולי הקרוב במרכז הירידים בתל אביב, יקצה 1.5 מיליון שקל לטובת פרסום האירוע. חברת NKP המפיקה בפועל של היריד בישראל, תקצה מיליון שקל נוספים בהבאת מוצגים בלעדיים מכל רחבי העולם.



היקף ואופי החסויות באירוע הינם פועל יוצא של השקעה כספית ומו"מ מסחרי, שידונו על בסיס ספציפי עם כל חברה וחברה שתיוצג ביריד. תקציב הפרסום יתחלק בין רכש המדיה, שיטופל בחברת TRM מקבוצת גיל-עד תקשורת, לבין חברת סטנדרט, שתנהל את הקריאייטיב במודעות; חברת UNIK תטפל בתקציב הפרסום באינטרנט.



היריד יעסוק בעולם האלקטרוניקה הבידורית,הרובוטים והגאדג’טים, הספורט והאקסטרים, עולם Lifestyle,עולם הסלולר, עולם המחשבים ומשחקי המחשב והעולם הווירטואלי.



NKP הינה חברת הפקות ישראלית המתמחה בהפקות בתחומי הבידור והאופנה. מהחברה נמסר כי בהסתמך על "עבודת שטח" מעמיקה שנעשה במשך חודשים ארוכים הן בארץ והן בחו"ל בטרם הוחלט להפיק יריד שכזה בישראל, יש בסיס איתן להערכה העסקית שהיריד יהווה מוקד משיכה לעשרות אלפי מבקרים: נשים, גברים, ילדים ונוער, אוהבי "לייף סטייל", שוחרי עתידנות וטכנולוגיה, אנשי מחשבים והיי-טק וגדג'טירים "שרופים" שלא יפספו הזדמנות ראשונה מסוגה בישראל לראות במקום אחד את כל מה שהם אפילו לא דמיינו שקיים, להתנסות, לגעת ולקנות".

אולי יעניין אותך

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
רשת-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
מתחם האירועים LAGO בראשון לציון - צילום יחצ (37)
אולם
15722pic29
15509pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)