יריד חלומות 2007, שיתקיים ביולי הקרוב במרכז הירידים בתל אביב, יקצה 1.5 מיליון שקל לטובת פרסום האירוע. חברת NKP המפיקה בפועל של היריד בישראל, תקצה מיליון שקל נוספים בהבאת מוצגים בלעדיים מכל רחבי העולם.
היקף ואופי החסויות באירוע הינם פועל יוצא של השקעה כספית ומו"מ מסחרי, שידונו על בסיס ספציפי עם כל חברה וחברה שתיוצג ביריד. תקציב הפרסום יתחלק בין רכש המדיה, שיטופל בחברת TRM מקבוצת גיל-עד תקשורת, לבין חברת סטנדרט, שתנהל את הקריאייטיב במודעות; חברת UNIK תטפל בתקציב הפרסום באינטרנט.
היריד יעסוק בעולם האלקטרוניקה הבידורית,הרובוטים והגאדג’טים, הספורט והאקסטרים, עולם Lifestyle,עולם הסלולר, עולם המחשבים ומשחקי המחשב והעולם הווירטואלי.
NKP הינה חברת הפקות ישראלית המתמחה בהפקות בתחומי הבידור והאופנה. מהחברה נמסר כי בהסתמך על "עבודת שטח" מעמיקה שנעשה במשך חודשים ארוכים הן בארץ והן בחו"ל בטרם הוחלט להפיק יריד שכזה בישראל, יש בסיס איתן להערכה העסקית שהיריד יהווה מוקד משיכה לעשרות אלפי מבקרים: נשים, גברים, ילדים ונוער, אוהבי "לייף סטייל", שוחרי עתידנות וטכנולוגיה, אנשי מחשבים והיי-טק וגדג'טירים "שרופים" שלא יפספו הזדמנות ראשונה מסוגה בישראל לראות במקום אחד את כל מה שהם אפילו לא דמיינו שקיים, להתנסות, לגעת ולקנות".