בלוג חדש הוקם תחת השם Israel-on-blog לקידום התיירות ותדמית המדינה בעולם באמצעות כוח השיווק של האינטרנט. הבלוג נועד לחשוף את מנעמי ונפלאות הארץ בפני תיירים פוטנציאליים ולמתג את המדינה על שלל גווניה כמקום תוסס בעל תרבות עמוקה ומרתקת.
הבלוג הוקם ע"י חברת השיווק המקוון A-2-Z, אשר מתמחה בשיווק תיירות פנים וחוץ באמצעות האינטרנט, והוא מתעדכן על בסיס יומי בכתבות אודות מסלולי טיול, סיורים, פסטיבלים ואירועים, אפשרויות בידור וחיי לילה, וכן תמונות אטרקטיביות אשר מספקות צבע לתיאורים הרבים בבלוג. הבלוג כבר רושם אלפי מבקרים בחודש, מספר אשר צפוי לגדול בצורה משמעותית ככל שהבלוג ירחיב את התכנים המצויים בו.
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "אנו שמחים לנצל את הידע שלנו בשיווק מקוון, כדי לקדם את התדמית של מדינת ישראל ברשת. החלטנו להשתמש בבלוג לקידום התיירות, מאחר ובלוגים הפכו היום מקור מידע חשוב ברשת ופעמים רבות הגולשים מייחסים לו משמעות רבה יותר מאשר לאתרים גדולים. גולש המגיע לבלוג רואה את המידע שבו כאילו הוא מגיע ממקור ראשון".
"המקום הראשון אליו ניגשים רוב התיירים בעת תכנון טיול, הוא מנוע חיפוש, ולרוב מדובר בגוגל. מקמפיינים שניהלנו בתחום התיירות, עולה בבירור כי ככל שלישראל תהיה נוכחות מסיבית יותר, עם יותר אתרים בעלי תוכן ענייני ועדכני, תהיה לכך השפעה ישירה על מספר התיירים הנכנסים", מוסיף זכאי.