ישרכארט עולה בקמפיין גלויות לחיילים עם הגלויה של שלי כחלק מהגברת המאמצים השיווקיים מול קהל יעד זה. החיילים שיפקדו בימים הקרובים את השקמיות בבסיסי צה"ל ואת הברים במהלך הרגילה, יוכלו לאסוף ממתקני הגלויה של שלי, את סידרת הגלויות של ישרכארט אשר יופצו במסגרת קמפיין ייחודי לכרטיס המותג אפטרכרט יותר.
לצורך הקמפיין הכינה מחלקת העיצוב בגלויה של שלי סידרה של גלויות מרגשות אותן ניתן לשלוח בדואר צבאי ללא רכישת בול, עם מסר מרגש שהוכן כבר מראש לאמא, לחברה, לחבר ולאבא. הקמפיין יעלה במהלך סוף השבוע הקרוב בשקמיות של צה"ל בברים ובמוקדי בילוי נוספים בכל רחבי הארץ.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי מסרה היום כי "סידרת הגלויות היא פרי קשר עסקי אמיץ בינינו לבין חברת ישרכארט אשר כבר מספר שנים מאתגרים אותנו בכל פעם מחדש. בנוף הודעות האסמסים שהפכו לחלק נחמד מהחיים, בחרנו הפעם בקו גלויות בולט ומרגש במיוחד".
חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ – 12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקד"מ חווייתי ב – 800 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות. עם לקוחות החברה נמנים: ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, קוקה קולה, לאומי כארד, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי,LG ועוד.