המי"ל פותח לראשונה קורס ייעודי להכשרה למקצוע שירות לקוחות. הקורס, בן ה- 60 שעות, מיועד לגברים ונשים בעלי 12 שנות לימוד, ועלותו 200 ₪ בלבד.
מטרת הקורס הנה להכשיר עובדים למקצוע שירות הלקוחות, תוך מתן כלים לבניית מסלול קריירה ולהשתלבות בעולם התעסוקה. הקורס כאמור מיועד לגברים ונשים בעלי 12 שנות לימוד ובסיומו תינתן למשתתפים תעודת הסמכה מהמי"ל (המרכז הישראלי לניהול). כמו כן, למסיימי הקורס תינתן עזרה במציאת עבודה בעולם שירות הלקוחות.
הקורס יועבר ע"י מנהיגות עסקית צעירה, מבית המרכז הישראלי לניהול, ובשיתוף עם חברת דרך ארץ, מפעילת כביש 6. עלות ההשתתפות היא 200 ₪ בלבד, מתוך רצון לעודד משתתפים רבים ככל האפשר לקחת חלק בקורס, ובכך לסלול עבורם מסלול להשתלבות חזרה בשוק העבודה.
ליאור זיידל, מנכ"ל מנהיגות עסקית צעירה: "אני מקווה שהקורס יעניק הזדמנות לאנשים רבים להשתלב במעגל התעסוקה, וגם יתרום להתמקצעות של תחום שירות הלקוחות. אני מודה לכביש 6 על ההירתמות ליוזמה, ומשוכנע שהקורס יהיה הצלחה גדולה".