כיצד ניתן להשיג הכנסות מפרסום באתר האינטרנט בתוך 90 יום?

אז יש לך אתר אינטרנט ויש לך גם כמה מאות מבקרים שבאים לבקר באתר מדי יום. אך כיצד ניתן ל"חלוב את הפרה" ולנצל את אתר האינטרנט לעשיית רווחים בקלות?

חיפוש באינדקס יאהו.קום אחר המונח "Internet Advertising" יניב תוצאות הכוללות אתרים רבים שיציעו לך להצטרף לתכנית שותפים (Affiliates Program). בתעשיית הפרסום באינטרנט מכנים תכניות אלה כפרסום CPA (Cost Per Action). אתה כבעל האתר מרוויח מכל קליק או מכל מכירה שנעשתה כתוצאה מהקלקה על הבאנר באתר שלך. כמה מן העסקאות בתכניות אלה הן טובות וכמה מהן רעות, אך תכניות אלה לא יגרמו לך להפסיד כסף אם תצטרף ל- 20 תכניות שונות ותגלה אילו מהן פועלות הכי טוב.

אך האם באמת תרצו לבדוק את כל תכניות ה- Affiliates? אחסוך לכם את הזמן והטרחה. היכנסו לאתר https://www.adbility.com. אתר זה מנוהל על ידי עורך דין הבודק כל תכנית שותפים בעצמו. כדאי להתחיל משני הלינקים הראשונים בראש הדף באתר (Ad Networks, Brokers and Reps, Affiliate Programs ). נסו רק את אלו המומלצים.

מעוניינים לדעת על תסריט אפשרי להצלחה? להלן תסריט שכזה המבוסס על אתר עם 500 גולשים ייחודיים מדי יום. לא לכל אתר מגיעים 500 גולשים מדי יום, והפרסום פירושו עשיית כסף מתנועת הגולשים באתר.

בואו נאמר כי קיימת עסקה המציעה לך 10 סנט עבור כל קליק שיבוצע באתר שלך. תמלא את הטופס ותקבל באנרים למיקום באתר האינטרנט שלך. אם באתר שלך מבקרים 500 מבקרים מדי יום וכל גולש מבקר בחמישה דפים. יש לך 2,500 דפים נצפים מדי יום.

אם תשים שתי מודעות בעמוד (למעלה ולמטה), תוכל להציג 5,000 באנרים ליום. אם תקבל אחוז הקלקה של 2%, תגיע ל- 100 קליקים ביום. אם נכפול את זה ב- 10 סנט פירוש הדבר הכנסה של 10 דולר ליום, או 300 דולר בחודש. לא רע בתור התחלה. על ידי בדיקה של באנרים רבים ניתן למצוא בסופו של דבר 2-3 אשר עובדים בצורה הטובה ביותר.

וטיפ חשוב בתחום הפרסום: עצבו מחדש את המודעות המסופקות על ידי המפרסמים. מרבית סוכנויות הפרסום יוצרים מודעות אשר מוצאות חן בעיניהם, ולא בעיני הקהל באתר האינטרנט שלך. אם מודעה מסוימת זוכה לאחוז הקלקה אחד (1%), לא כדאי להשאיר מודעה זו באתר.

זכור: העיקר בבאנרים הוא ההתאמה לקהל ולא הגרפיקה היפה של הבאנר. באתר שלי קיים באנר משנת 97, אותו עיצבתי מחדש והוא מספק שיעור הקלקה של 7%-12%.

ודבר נוסף, אל תשימו שלושה כפתורי באנר בשורה אחת ותקראו לזה פרסום (באנרים 200X50 פיקסלים). תנו לקהל שלכם אפשרות להתמקד במודעה אחת בכל פעם. אני רואה את שלושת הבאנרים בשורה המפורסמים בפורטלים אשר כנראה מאמינים כי אין כסף בפרסום באינטרנט.

בסופו של תהליך תקבלו את המודעות הטובות ואת התשלום על פי CPM (עלות לאלף חשיפות – שיטת התמחור הנפוצה לפרסום באינטרנט), וכך תקבלו את התשלום על פי צפייה ולא על פי פעולה. מדוע עליי לבסס את ההכנסות שלי בהתבסס על שיווק של מישהו אחר?

אני חי את תחום הפרסום באינטרנט מאז 1996 ועברתי דרך ארוכה, החל מעיצוב באנרים ב- Paint Shop Pro ועד שכנוע המפרסמים לשלם לי אלפי דולרים לחודש עבור הזכות לשים באנר באתר שלי.

ההצלחה היא אפשרית וזה גם כיף נוסף לכל.

* קני סהר הינו מקים אתר האינטרנט School Sucks (https://www.schoolsucks.com), הכולל בתוכו מאגר עצום של עבודות אקדמיות המוצעות בחינם. הכנסות האתר מבוססות על פרסום.


אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח