דוד פילר, מנהל שיווק כיתן, הודיע היום כי, לראשונה חברת כיתן משתפת פעולה עם רשת שופרסל וזאת במסגרת הפעילות השיוקית ללקוחות שופרסל לרגל חג החנוכה.
המבצע המשותף יגובה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום בריקמן ויכלול: קמפיין טלוויזיה, קמפיין שלטי חוצות וקמפיין עיתונות בהשקעה של כ – 300,000 ₪.
פילר מסר, כי "במסגרת המבצע תוצג למכירה ברשת שופרסל קולקציית מצעי דיסני וברבי של כיתן הכוללת את הדמויות האהובות והפופולאריות בקרב ילדים במחיר מיוחד רק ללקוחות רשת שופרסל."
היקף שיתוף הפעולה מוערך ב – 4 מיליון ש"ח.