חברת UMI יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדש להצגת המגוון הרחב של דגמי שברולט. הקמפיין, אותו מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין, בשיתוף עם משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי, כולל הגרלה של מכונית שברולט אופטרה more מתנה לגולשי Ynet וכן פרסים נוספים והטבות ברכישת רכב מדגמי החברה. במהלך הקמפיין כל גולש יוכל לבחון על פי קריטריונים שונים, איזו שברולט מתאימה לסגנון החיים שלו. תקציב הקמפיין כ-70 אלף דולר והוא עולה באתר ynet למשך שבועיים.
הקמפיין מלווה ע"י השחקנית – אפרת אנזל, המלווה את הגולש מהבאנר אל המינסייט ומציגה לגולש את מגוון הדגמים השונים. הקמפיין כולל גם משחק, אשר באמצעותו הגולש עונה על מספר שאלות המוצגות ע"י סקרולרים, ויכול לגלות איזה דגם שברולט מתאים ביותר עבורו. הקמפיין, בשונה ממדיות אחרות, מכיל מידע רב עבור הגולש – הן מבחינת סרטוני וידאו על כל הדגמים המוצגים, מבחינת הסבר על כל רכב ומידע על הפרסים וההטבות השונות לרוכשים את אחד מדגמי שברולט.
"המדיה היחידה המאפשרת לנו באמת להציג קולקציה חדשה ולחסוך לצרכן המתלבט את הטרחה בלבחון דגם דגם, היא מדיית האינטרנט", אומר רן ברקו, מנכ"ל נקסט-אין. "הקמפיין הנוכחי שם דגש על העברת מקסימום מידע שיווקי ומעשי, על מוצר שבדרך כלל אינו משווק באינטרנט. השילוב עם ההגרלה יוצר אפקט בו קהל רב נחשף לדגמים החדשים של החברה".
קישור למיני-סייט