כל אחד יכול להיות יצירתי? מנהלים ישראליים ילמדו "חשיבה יצירתית בארגון"

חשיבה יצירתית נתפסת בעיני רבים במונחים של גאונות, השראה, מקריות וכיו"ב, אולם כל חברה שרוצה להצליח בעידן התחרותי – מחויבת לחשוב וליישם רעיונות חדשנים ויצירתיים.



בשבוע הבא תיפתח בלהב (לימודי הכשרה בניהול) בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, תוכנית ששמה "חשיבה המצאתית עסקית", המשותפת ללהב ולחברת SIT המתמחה בחשיבה המצאתית שיטתית. התוכנית תכשיר מנהלים לניהול חשיבה יצירתית בארגון, שיאפשרו למנף את ביצועיו – תוך דגש על פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, מסרים יצירתיים בפרסום, כתיבת פרזנטציה יצירתית ועוד..



לדברי תמר שלוש, מנחת התוכנית מ-SIT, "באמצעות הפעלת מנגנונים המכונים "קודים יצירתיים", ניתן לפתח מוצרים חדשנים בדרכים שונות, עוד בטרם נוצר הצורך להם בשוק. כלומר, הפעלה "מלאכותית" של מנגנון התפתחותי לגבי מוצר קיים תאפשר את הקדמת התרופה למכה, ותהווה תגובה מוקדמת לצורך חבוי או בלתי ידוע עדיין של השוק. כך ניתן לנבא את ההתפתחות העתידית של המוצר, ולהקדים את המתחרים עם רעיונות מפתיעים, חדשניים ואטרקטיביים".



אודי אהרוני, מנכ"ל להב, מציין כי התוכנית המיועדת לקהל רחב של מנהלי מוצרים ומותגים, מנהלי שיווק ופרסום, מהנדסים, יזמים ומנהלי הדרכה – תציג בפני המשתתפים טכניקות שונות של רעיונאות ויצירתיות, ותתמקד ביישום חשיבה המצאתית שיטתית במגוון תחומים עסקיים, החל מפיתוח מוצרים ושירותים חדשים, דרך תקשורת שיווקית וכלה בפתרון בעיות ומשא ומתן. "המשתתפים יוכלו לתרגל ולשפר את ביצועי היצירתיות שלהם בטווח רחב של נושאים, שחלקם הגדול יועלה על ידם", אומר אהרוני.

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף