כל העולם פרסומת גדולה

שייקספיר לא הכיר את עולם הפרסום. אבל אם הוא היה עוקב אחרי עולם הפרסום בשנים האחרונות, הוא היה מגלה שהמשפט המפורסם ביותר שלו הופך למציאות.


הקונספט "כל העולם במה" מוביל הרבה מאוד קמפיינים ויראליים בזמן האחרון, כשפרסומאים נדרשים להתגבר על השחיקה במעמד המודעות המסורתיות, על העומס הפרסומי הויזואלי ברחובות, במסך הקטן (שהפך לגדול לאחרונה) ובאינטרנט. הפרסומאים צריכים לייצר יותר ריגוש – ואיפה אפשר למצוא ריגוש גדול יותר מאשר בתעשיית האופיום להמונים – טלוויזיה.


לוקחים סרט פעולה ומוציאים אותו לרחוב. להלן הדוגמא פורצת הדרך מהתקופה האחרונה, שמגיעה אלינו מעיירה מנומנת בבלגיה. שם הציבו באמצע הרחוב כפתור אדום, מי שהעז ללחוץ עליו הצית סרט פעולה רב התרחשויות ברחוב.





קניון G בכפר סבא הלך על גרסא לעניים של העניין, כנראה תמונת שיקוף של איך ייראה סרט פעולה ישראלי. מי שלוחץ על הכפתור האדום בקניון בתזמון מסוים מקבל מתנה. התוצאה האומללה משהו לפניכם שמישהי לוחצת ומקבלת מתנה מילד תוך כדי שיחת טלפון, ומעלמת ממה שקרה. https://www.youtube.com/user/GKfarSaba (משום מה אי אפשר לשתף את הסרטונים בעמוד היוטיוב).


אבל אם נחזור לאקשן בחו"ל, הפעם בצרפת, אדידס זורקת בהפתעה לקוחות שמודדים את נעלי הריצה שלהם, לתוך סרט פעולה סטייל הסדרה "24 שעות". מודדי הנעליים נחטפים לתוך משאית, שם הם מקבלים משימות שונות שנלקחות מעולמות של סרטי פעולה שיש להשלים תוך שעה. כדי להשלים את המשימות – המתמודדים צריכים לרוץ, הנעליים הנכונות כמובן כבר לרגליהם.






פעילות גרילה נוספת שמוציאה את הטלוויזיה לרחובות, מגיעה מצד חברת ההפקה של סדרת הזומבים המצליחה Walking Dead . הכי פשוט, מחפשים שחקנים לזומבים, ומשחררים אותם לשוטט ברחובות ניו יורק. ההצלחה מובטחת.




אולי יעניין אותך

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
 LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)
 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח