כנס הבלוגרים ממשיך לעורר הדים: "צריך לבצע הפרדה בין בלוג ארגוני לבלוג אישי"


בכנס הבלוגרים הבינלאומי שהסתיים אמש השתתף גיא מור מנכ"ל חברת TBWA/DIGITAL בפאנל "כוחם השיווקי של הבלוגים". מור מאמין שהבלוגים שינו את מפת הפרסום והעיתונאות. לדבריו "בלוגים כחלק מתוכן הגולשים יצרו למפרסמים מעין ריטוש של המציאות הפרסומית. הבלוגרים החדשים מבטאים אג'נדה שונה בתכלית מהעיתונאים וגורמים עניין מוגבר לקהלים שונים אם זה בתכנים חדשותיים, אך בעיקר מבחינת התכנים היומיומיים והאישיים".



מור ביצע הבחנה מעמיקה על ההבדל העקרוני בין הפונקציה של בלוג ארגוני מול בלוג אישי. לדבריו' "צריך לבצע הפרדה בין בלוג ארגוני לבלוג אישי. הבלוג האישי מייצג איש תוכן שרוצה לקבל ולמקסם חשיפה. בלוג ארגוני משמע בלוג המייצג ארגון או אדם מטעם הארגון ומטרתו לעורר דיון ושיתוף עם הגולש".




אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים