כנס השיווק והמדיה לשנת 2007 יעסוק בחידושים ובמגמות העתידיות בעולם השיווק והמדיה. כך נמסר ל- Allmarketing מפי איגוד המפרסמים הישראלי.
כנס השיווק והמדיה המסורתי של איגוד המפרסמים בישראל, ייערך בתאריכים 20 -21 בינואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל – אביב.
מאיגוד המפרסמים נמסר כי הכנס ייפתח במוצ"ש, 20 בינואר, בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי המשק, מפרסמים, פרסומאים, אנשי תקשורת ומדיה, במסגרתו יוכרז "איש השיווק של השנה" לשנת 2006.
בפתיחת הכנס יתקיים מושב שיעסוק בחדשנות אסטרטגית של מובילות שוק ויארח מנכ"לים בכירים מענפים שונים, ביניהם: מנכ"ל אסם- נסטלה, מר גזי קפלן, מנכ"ל בזק, מר יעקב גלברד, מנכ"ל מיקרוסופט, מר דני ימין, מנכ"ל פריזמה, מר דב קוטלר, מנכ"ל שופרסל, מר אפי רוזנהויז, מנכ"לית קבוצת גולף, גב' אילנה קאופמן ומנכ"ל דפי זהב, מר ניר למפרט, אשר ירחיבו ויפרסו את החדשנות האסטרטגית, כל אחד בתחום התמחותו.
במסגרת הכנס תציג עו"ד תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים, את עוגת הפרסום לשנת 2006
כפי שעולה מתוך הנתונים הרשמיים של איגוד המפרסמים ושל יפעת בקרת פרסום. כמו כן, ייחשף דירוג המפרסמים והפרסומאים המובילים במדיה בשנה החולפת ע"י נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
עוד בכנס: מושב שיעסוק בעוגת הפרסום 2006 ויעמת את נציגי כל אחת מהמדיות המסורתיות עם הוצאות המפרסמים לפרסום בשנה החולפת.
כמו כן יתקיים פאנל אשר יתמקד באפיקי השיווק הנוספים של המפרסם: תוכן שיווקי, יחסי ציבור, שיווק גרילה, אירועי חסויות, קידום מכירות וכיו"ב.
במסגרת הכנס תיערך מחוות הוקרה לעמיקם כהן, המנכ"ל הפורש של פרטנר. בנוסף, ח"כ בנימין נתניהו, ראש הממשלה ושר האוצר לשעבר, יתרום וישרטט קווים לדמותן של האסטרטגיות המנצחות והמובילות בתחום הניהול הכלכלי.