כנס השיווק והפרסום השנתי יעמוד בסימן: "פרסום ושיווק בעידן הדיגיטלי- עולם וירטואלי או יקום דואלי?"

"פרסום ושיווק בעידן הדיגיטלי- עולם וירטואלי או יקום דואלי?", זהו הנושא שיעמוד במרכז כנס הפרסום והשיווק השנתי בקריה האקדמית אונו בשיתוף באומן בר ריבנאי, זניט מדיה, סאצ'י אינטראקטיב, TNS טלסקר.



מהנהלת הכנס נמסר כי הבחירה בנושא נבעה מכך ש"בשנים האחרונות נוטל השיווק הוירטואלי נתח הולך וגדל בתקציבי השיווק של חברות. אולם, לצד מגמה רחבת היקף זו, אנו עדים לתופעה מנוגדת של חזרה להקצאת משאבים דווקא לאמצעי מדיה מסורתיים במיוחד בדגש על אמצעי מגע ישיר של הלקוח עם נקודות המגע השונות של המותג. הכנס ידון בדילמות המרכזיות בתחום ויעסוק בהבדלים הנגזרים משלבים שונים בקשר עם הלקוח, בסוגי לקוחות ובקטגוריות המוצרים. "



בין המרצים בכנס: גרשון טרימפול, סגן נשיא בחברת מריל לינץ' בנושא: "שיווק ופרסום מוצרים פיננסיים", אורי ברוכין,, אסטרטג מותג, brandinstinct, לונדון, שידבר על " מתחים יסודיים בין תקשורת שיווקית והסביבה האינטראקטיבית", כמו כן יתקיים פאנל בנושא "חיפוש אחר הרעיון הגדול הבא", בהנחיית אלון הוכדורף, מנכ"ל זניט מדיה, בהשתתפות: דיויד אדלשטיין מנהל הקראיטיב ומשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, דורון טל מנכ"ל, סאצ'י אינטראקטיב, ארז ברגבאום מנכ"ל,C , יורב הראל, מנכ"ל, פרומרקט, הילית מגד, מנהלת מטה שיווק, פרוקטר אנד גאמבל ישראל. מנחה: מיכל שפירא, ראש מגמת פרסום, הפקולטה למנהל עסקים



בכנס ייחשפו לראשונה על –ידי דורי שדמון, יו"ר קבוצת TNS ישראל, ממצאי סקר TIM סיכום 2007 ומגמות עיקריות בהרגלי צריכת האינטרנט. הכנס יתקיים ביום שלישי, 8/1/2008, בין השעות 16:00-19:30 בקריה האקדמית אונו.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח