ב-20.6.2007 יתקיים כנס קידום אתרים הראשון בישראל במלון טל בתל אביב. את הכנס מארגנים חברת SEO Israel בשיתוף עם חברת Nearme וחברת Sunet כנס קידום האתרים הראשון בישראל, מיועד לעוסקים בקידום אתרים, למנהלי שיווק בחברות המחזיקות אתרי אינטרנט, למנהלי אתרים ולאנשי הייטק ושיווק המתעניינים בנושאי קידום ושיווק אינטרנטי. מטרת הכנס להרחיב את תחומי הידע והשיתוף, לחשוף את באי הכנס למומחי התחום, לקבל טיפים והסברים על הדרך שבה עובד השיווק האינטרנטי ולהפגיש בין עמיתים לתחום.
ד"ר רוני הורביץ, ראש החוג להנדסת תעשיה וניהול במכללה האקדמית להנדסה בירושלים, ממייסדי חברת SIT לייעוץ והדרכה בחשיבה המצאתית ויוצר משחקי מחשב, ירצה בכנס קידום האתרים על שיווק באינטרנט בהקשר ליחס המרה (היחס בין מספר הנכנסים לאתר למספר מבצעי הפעולות, כגון קניה או הוספת הודעה, שלשמן יועד האתר) ובגורמים המשפיעים על יחס המרה ורווחיות האתר. אורן שץ, מנכ"ל חברת SEO Israel, ידון באלגוריתמים חדשים וישנים, ובגורמים אחרים המשפיעים על קידום אתרים. ערן שצמן, מנהל שיווק בחברת Daronet, ידבר על סוגים שונים של אתרים, ההבדלים בין אתרים פרטיים ומסחריים ויסביר את עקרונות הבנייה השיווקית של אתרים והדרכים להפיכת אתר למוכר. את הכנס יחתום יניב מיכאלי, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Netwise, שירצה על השפעתם של ממשק ועיצוב גרפי על חווית המשתמש תוך סקירת התפתחות ממשק אדם מחשב.
"קידום אתרים הוא נושא חשוב כלכלית בימים אלו שבהם השוואות מחירים וחיפוש מידע נעשה ברובו דרך האינטרנט. בארץ תחום קידום האתרים לא מפותח מספיק ואנו שואפים להביאו לרמת מקצוענות גבוהה. החיפוש בארץ מתמקד בעיקר במנוע החיפוש של "גוגל" ועל כן הכנס יעזור למנהלי שיווק למתג את עצמם טוב יותר על סמך הבנת מנגנון הדירוג של גוגל והבנה של דרכי קידום onPage וoffPage", אומר אורי חלמיש, סמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת סאן-נט אינטרנשיונל.
להזמנת כרטיסים ניתן לשלוח מייל לאימייל ori@carloss.co.il או להזמין דרך אתר הכנס: www.circle.co.il. לחברות שמופיעות בגוגל בדף ראשון תחת המילה "קידום אתרים" או "בניית אתרים" תינתן הנחה בסך 10% על כרטיס אחד. הכנס פתוח לקהל הרחב אך מכוון לעובדים בחברות שיווק באינטרנט.
"קיימים שני אפיקים לקידום אתר – האחד נקרא OnPage ומשמעותו קידום האתר ע"י הקוד המופיע באתר, והאחר הינו OffPage ומשמעותו קידום האתר מחוץ לתחומי הדף." אומר אורי חלמיש, סמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת סאן-נט אינטרנשיונל.
"על מנת לקדם את האתר OnPage יש לדאוג כי בכותרת המופיע בדפדפן יופיע מלל הכולל את מילות החיפוש. את מילות החיפוש יש לשלב גם בטקסט של האתר על מנת להגביר את סיכויי הזיהוי שלו ע"י אלגוריתמי חיפוש המידע של מנועי החיפוש. הקישורים בין דפי האתר השונים ומבנהו של האתר מסייעים אף הם להגדלת דירוג הרלוונטיות של האתר לנושא בו בעל האתר רוצה להופיע", הוא מסכם.