כפר המוזיקה קוקה-קולה (ה-5) יוצא לדרך בסימן הרשת האינטרנטית החברתית

קוקה-קולה תשקיע השנה למעלה מ-10 מיליון ₪ בכפר המוזיקה 2007, הארוע הגדול ביותר בתחום הופעות המוזיקה בישראל, המציג כמידי שנה את האמנים המובילים והמרכזיים לצד אומנים חדשים. המהלך השיווקי, החמישי במספר, שהפך כבר למסורת, יתקיים כתמיד בחוף ניצנים החל מה- 7 באוגוסט ועד ל-14 באוגוסט והוא צפוי לארח כמידי שנה כ- 100,000 מבקרים. מהחברה נמסר כי התוכן האומנותי יציע שילובים ייחודיים ומקוריים = תחת הקונספט של NON STOP MUSIC.



השנה, מדגישים בקוקה קולה, החוויה תקושר ותשולב ישירות עם עולם האינטרנט וטרנד הרשתות החברתיות. במסגרת כפר המוזיקה תשיק קוקה-קולה רשת חברתית ראשונה מסוגה באינטרנט שתעניק מגוון תכנים לבני הנוער הקשורים לעולם המוזיקה. הרשת תכלול בלוגים אישיים של האומנים, בלוגים של בני הנוער ובלוג מיוחד שיתקשר את מאחורי הקלעים של כפר המוזיקה ועוד. הרשת תנוהל על ידי איגי וקסמן.



חידוש נוסף יהיה טכנולוגיה חדשנית באמצעותה ישלחו כרטיסי הכניסה לכפר המוזיקה ישירות לטלפון הסלולרי. כרטיס הכניסה הסלולרי הוא ברקוד אישי הנושא את שם הערב אליו הוזמנו הכרטיסים. הכרטיס הסלולרי יוצג בכניסה לכפר ויזוהה ע"י קורא אופטי מיוחד. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לכל נרשם להזמין באמצעות מסירת מספר הטלפון הסלולרי שלו באתר mymusic.co.il ,2 כרטיסי כניסה לערב אחד בכפר, או 2 כרטיסים בודדים למופעי הכפר השונים. המערכת תנפיק ותשלח כרטיס סלולרי, שניתן למימוש בכניסה לכפר. המזמינים יגיעו לקופות עם המכשיר הסלולרי ויצטרכו להציג את הכרטיס. הכרטיס מותאם למספר הסלולר אליו נשלח בלבד, כך שהוא לא ניתן להעברה.



עמודים אישיים מעוצבים




פעילות כפר המוזיקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום דחף 1 שיעלה בערוצי הטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובמדיות נוספות. הקמפיין יתקשר את חווית הכפר המרגשת.



עוד במסגרת הרשת החברתית של כפר המוזיקה: כל גולש ברשת הכפר ייהנה מעמודים אישיים, אותם הוא יוכל לעצב. העמוד האישי יכלול פרטים אישיים אודותיו וכן הצגת תכני מוזיקה עצמאיים ואפשרויות להעלות פודאקסטים, כתיבת בלוג, העלאת קליפים ווידאובלוגים ותמונות. ממחלקת השיווק של קוקה קולה ישראל נמסר כי מטרת הבלוג הוא יצירת שפה אישית יותר עם גולשים, חשיפת כפר המוזיקה ויצירת באז סביב הלהקות והמופעים, פתיחת פתח ראשון לגולשים להגיב וליצור שיחה עם קוקה -קולה, להעניק למותג פנים אישיות יותר.



בצידי הבמה המרכזית של כפר המוזיקה יוקמו מסכי ענק אליהם ישלחו הודעות SMS עם מסרים אישיים כדוגמת ד"שים, קריאות עידוד וכו' של אורחי הכפר. ההודעות יוקרנו על המסכים.


כמו כן, יכלול השנה הכפר מתחם מיוחד בו ניתן יהיה לפתוח את הBLUETOOTH' במכשיר הסלולרי ולקבל תכנים שונים למכשיר כגון: שומרי מסך, טפטים, רינגטונים, וכדומה.


כל באי הכפר יקבלו יקבלו מתנה ייחודית- סקנים למכשירים הסללורים-מדבקה מעוצבת ,המעניקה מראה חדשני למכשיר הסלולרי.



מעל 10 מיליון ₪ תשקיע השנה חברת קוקה – קולה בהופעותיהם של עברי לידר, מירי מסיקה, נינט טייב, אביב גפן, סינרגיה, כנסיית השכל, מוניקה סקס, מוש בן ארי, שוטי הנבואה, משינה, קרן פלס, הראל סקעת, בית הבובות , צביקה פיק, שי גבסו, אמיר פיי גוטמן, אבייתר בנאי, רונה קינן, רמי פורטיס, דין דין אביב, שייגעצ, איה כורם, דפנה והעוגיות, ביט 69, יוסלס ID, העברית, הבנות נחמה, אלכס, אילה אנגלשטייט ועוד. "כפר המוזיקה קוקה-קולה" הוא פרויקט המוזיקה הגדול ביותר המתקיים בישראל הן מבחינת ההיקף האמנותי והן מבחינת המשאבים הטכניים והפיזיים המושקעים בו.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת