קהילת הפייסבוק החדשה "טיפטיפת חלב" של המותג טיפטיפות מבית כצט מאפשרת להורים לקבל מדי יום עצות וטיפים ממומחים שיתארחו בעמוד, יענו על שאלות וינהלו דיאלוג שוטף עם החברים. קהילת הפייסבוק פותחה ומנוהלת על ידי Netwise Experience – חטיבת חווית המשתמש של Netwise.
לדברי אירית אפק, מנהלת תחום ילדים בחברת כצט: "כחלק מהאסטרטגיה של סדרת טיפטיפות, המתמחה במוצרים המותאמים במיוחד לפעוטות, אנו רואים חשיבות רבה ביצירת דיאלוג שוטף עם הצרכן. לכן, החלטנו לייצר באמצעות המדיה החברתית, מקום בעל ערך מוסף אמיתי, הנותן מענה מקצועי ללקוחותינו בנושאים רחבים הקשורים להתפתחות הבריאה של ילדיהם, באמצעות פורום מומחים העומד לרשותם ולשירותם. אנו רואים בעמוד הפייסבוק של "טיפטיפת חלב" נדבך חשוב בקשר השוטף שכצט מקיימת עם לקוחותיה ההורים לפעוטות מגיל לידה ועד שלוש".
לדברי קארין צדוק, מנהלת הלקוחות בחטיבת Netwise experience : "לאחר ניתוח אסטרטגי מקיף ומחקר שוק, הגענו יחד למסקנה כי קהילת מומחים שתספק להורים מידע רב תחומי בנושא התפתחות הילד מגיל 0-3 היא צורך יום יומי איתו מתמודד כל הורה. על מנת לשמור על עניין לאורך זמן אנו חייבים לדאוג לקיים דיאלוג פתוח עם הקהילה. לשם כך בנינו נכס דיגיטלי שמשתלב עם האסטרטגיה הארגונית הכוללת של כצט, ונותן מענה לאורך כל השנה ביצירת דיאלוג ארוך טווח עם הקהילה".