כרמית מחזירה את הטופי

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, חוזרת לפעול בשוק סוכריות הטופי. תחת המותג לני.


קטגוריית סוכריות הטופי ניתן לראות גידול העומד על כ- 10.5% ביחס לשנה קודמת. חגי תשרי ושמחת תורה נחשבים לנקודות השיא במכירת סוכריות הטופי.




עוד ציין שוורץ כי: "שוק סוכריות הטופי נמצא בעליה בשנים האחרונות ולכן, נולדה ההחלטה לייבא ולשווק סוכריות אלו. שוק סוכריות הלעיסות נאמד כיום בכ- 37 מיליון ₪ בשנה. " לדבריו: "החזרה לפעילות ייבוא ושיווק סוכריות הטופי תרחיב את הפרוטפוליו של מוצרי כרמית בקטגוריית הסוכריות המוצעות כיום."



חברת כרמית תייבא ותשווק את סוכריות הטופי בטעם תות ללא צבעי מאכל, ללא חומר משמר, ללא גלוטן ואף מתאים לטבעונים. באריזה משפחתית של 800 גרם.


המחיר : 12.90 ₪


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ביטוח רכב
חנות לגו עזריאלי
נורת מנוע כתומה