רשת האופנה תמנון, שיצאה בקמפיין אופנה ייחודי בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪, בהשראת עולם הדייטים, תקיים אירוע גדול וייחודי – הספיד דייט הגדול בישראל, בו ייקחו חלק הדוגמנים המובילים את קמפיין הפרסום של הרשת.
קמפיין האופנה, באמצעות משרד הפרסום JWT, מציג 8 דוגמנים ( 4 בנים ו-4 בנות) ביניהם פלג רודברג, תמי בזק, ורד בן שלמה, קטיה לבין ועוד, כאשר לצד תמונתם מופיע מס' טלפון אישי וכתובת "מיני סייט" בו הם מזמינים את הציבור להתמודד על דייט נחשק עימם.
לאחר תהליך סינון שיבוצע על ידי הדוגמנים יבחרו 6 מועמדים סופיים לכל דוגמן. המועמדים הסופיים יוזמנו לאירוע ה"ספיד דייט" הגדול שיערך בתאריך ה-14.11 בו יקדישו הדוגמנים 5 דק' שיחה לכל מתמודד ובסיום התהליך יבחר כל דוגמן את המתמודד החביב עליו מתוך השישה (האופציונלים) וייצא עימו לדייט.
רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, מפעילה כיום 45 סניפים בפריסה ארצית.